۱۱مدیر کشتیرانی از لیست تحریم‌های اروپا خارج شدند

مدیر دفتر حقوقی و دعاوی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از قطعیت حکم خروج نام 11 تن از مدیران این شرکت از لیست تحریم ها خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی، علاالدین سادات رسول گفت : در پی خروج نام 11 تن از مدیران کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از لیست تحریم های یکجانبه اتحادیه اروپا که به موجب حکم دیوان دادگستری اروپا صادر شد و پس از گذشت فرجه قانونی و عدم تجدیدنظر خواهی نسبت به حکم صادره ، این حکم قطعیت یافته است.

وی تاکید کرد : براساس حکم صادره این حق برای افراد خارج شده از لیست تحریم ها محفوظ خواهد بود که نسبت به جبران خسارات وارده اعم از مادی و معنوی و همچنین هزینه های حقوقی مترتبه ناشی از اتهامات بی اساس مطروحه، اقامه دعوی کنند.

مدیر دفتر حقوقی و دعاوی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران همچنین افزود : امیدوار هستیم که اتحادیه اروپا در شرایط رو به بهبود فرآیند مربوط به مذاکرات در حال انجام ژنو ، از وارد کردن مجدد اسامی مدیران گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به لیست تحریم ها خودداری کند، چرا که چنین اقدامی قطعا توجیه حقوقی و قانونی نخواهد داشت.
برچسب ها: وبگردی ، تحریم ، کشتیرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار