باهران: فشار روانی باخت به مهرام تا بازی بعد ادامه داشت/بعد از 11 سال، پست عوض کردم

بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن تاکید کرد: باخت هفته قبل به مهرام فشار روانی زیادی به تیم وارد کرد که تا بازی بعد هم باقی ماند اما برای بازی برگشت، شناخت بیشتر و امتیاز تماشاچی را مقابل این تیم داریم.

علی باهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد دیدار با صنایع ماهشهر در هفته چهارم مرحله دوم لیگ توضیح داد: بازی با صنایع سنگین بود اما بیشتر از هر چیز خستگی و فشار روحی بازی قبل با مهرام در بازیکنان مانده بود که تیم را اذیت می کرد، به همین دلیل هم بیشتر از یک نیمه عقب بودیم اما در نیمه دوم اوضاع را جمع کردیم و با تجربه بیشتر در پایان کار نتیجه گرفتیم. 

وی در مورد انتظار بالای بازیکنان ذوب آهن از خود به خصوص مقابل تیمی مثل مهرام تاکید کرد: دلیل ناراحتی زیاد ما از بازی با مهرام این بود که در یک نیمه 18 امتیاز بالا بودیم و خود بازیکنان هم انتظار این بازی را نداشتند. انگیزه همه در آن نیمه پر شد و بعد در نیمه دوم که هیچکس انتظار واگذار کردن بازی را نداشت یک بازی واقعا ضعیف را به نمایش گذاشتیم.

وی ادامه داد: به نظرم بازیکنان تیم به خودباوری لازم برای برد نرسیده بودند و از خودم تا بازیکن خارجی واقعا ضعیف ادامه دادیم. این باخت واقعا از نظر روحی و روانی تیم را دچار مشکل کرد.

برای بازی دوم از صمد و حدادی شناخت پیدا کرده ایم
 
بازیکن ذوب آهن در مورد بازی برگشت با مهرام و هماهنگتر شدن صمد و حدادی با تیم تاکید کرد: قطعا هماهنگ نبودن این دو بازیکن در بازی اول یک حسن داشت اما از طرف دیگر در بازی برگشت با شناخت از نقاط قوت و ضعف بازی مهرام با حضور این دو بازیکن، به مصاف این تیم می رویم و فرصت بیشتری برای آنالیز و برنامه ریزی خواهیم داشت. برعکس بازی اول که هنوز صمد به تیم نرسیده بود و حدادی هم تنها 15 دقیقه بازی کرده بود. 

وی اضافه کرد: علاوه بر شناخت بیشتر، در اصفهان امتیاز میزبانی و تماشاگران خودی را هم داریم که به تیم کمک می کنند. اصفهان همیشه برای بازی با مهرام شرایط خاصی دارد و تماشاگران به یاد روزهای قدیم سالن را در بازیهای ما با مهرام پر می کنند. مهرام هم که تیمی پرمهره با حضور بازیکنانی مثل نیکخواه، حدادی و همچنین اوشین است که جذابیت را برای تماشاگران بالا می برد.

11 سال در این پست بازی نکرده بودم
 
باهران که امسال در پست تخصصی خود برای ذوب آهن بازی نمی کند در مورد بازی خود توضیح داد: امسال با توجه به شرایط و صلاحدید کادر فنی در پستی بازی می کنم که پست تخصصی من نیست. تمام تلاشم بر پر کردن خلا این پست است و هر چه در توان داشتم را هم برای این کار گذاشتم اما بعد از بازی در تیم ملی جوانان و نزدیک به 11 سال در پست یک بازی نکرده بودم، همیشه در این پست کمک می کردم اما نه به عنوان پست تخصصی و حالا هم اگر کم و کسری در بازی من هست باید آن را به پای نابلد بودنم بگذارند. البته تا به حال هم بد نتیجه نگرفته ایم و بازیکنانی مثل ایمان زندی و رضا لطفی تا جایی که در توان بوده در بازیها به من کمک کرده اند. در صورت امکان یک بازیکن خارجی در بازیهای پلی آف به ترکیب اضافه می شود تا تیم را از این لحاظ تقویت کند.

با ماهان کری خوانی داریم

گارد ذوب آهن در پاسخ به اینکه از بین 3 تیم گروه دوم که امکان برخورد با ذوب آهن را دارند، کدام تیم را سختتر می داند، تصریح کرد: هر 3 تیم ممکن برای ما سخت هستند و در مجموع گروه الف بسیار سخت است. تیم ماهان که همشهری ذوب آهن بوده و همیشه کری خوانی بین دو تیم وجود دارد، به همین دلیل بازی با این تیم سنگین خواهد بود. قزوین که امسال یقه بقیه تیمها را گرفته و بازی کردن در این شهر واقعا سخت است. پتروشیمی که در صدر است و دانشگاه آزاد هم فصل عادی را در رده سوم تمام کرد و کادر و بازیکنان قدرتمندی دارد، به این ترتیب بازی با هر کدام از این تیمها در مرحله بعد آسان نیست.

وی افزود: امیدوارم با برد در 2 بازی آخر این مرحله جایگاهمان را بهبود دهیم تا در مرحله پلی آف به تیم آسانتری برخورد کنیم. البته هر حریفی سختیهای خود را دارد اما امیدوارم به مرحله نیمه نهایی برسیم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: علی ، باهران ، ذوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار