تصادف ساختگي شگردی براي سرقت از زنان جوان

سرگرد بهرامي، صبح امروز از دستگيري يک زورگير که با تصادف ساختگي اقدام به سرقت از شهروندان خصوصا زنان جوان مي کرد، خبر داد و به تشريح جزييات پرونده اين متهم پرداخت.

سرگرد رسول بهرامي، رييس کلانتري 142 کن، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران ،از دستگيري يک زورگير که با تصادف ساختگي اقدام به سرقت از شهروندان خصوصا زنان جوان مي کرد، خبر داد و به تشريح جزييات پرونده اين متهم پرداخت.

اين مقام انتظامي با تشريح جزييات اين خبر گفت: با شکايت يک شهروند تهراني که زني جوان بود، تيم هاي عملياتي کلانتري 142 کن، براي بررسي موضوع وارد عمل شدند.

وي افزود: مالباخته که زني جوان بود به ماموران کلانتري گفت که هنگام تردد در يکي از بزرگراه هاي تهران بوده که ناگهان يک خودرو جلوي وي پيچيده که اين امر به تصادف منجر مي شود و زماني که وي از خودرو پياده شده راننده خودروي مذکور با ضرب و جرح از وي زورگيري کرده و بلافاصله با خودروي خويش متواري مي شود اما او موفق شده پلاک خودروي زورگير را يادداشت کند.

سرگرد بهرامي، عنوان داشت: با به دست آمدن مشخصات خودروي متهم پيگيري هاي انتظامي براي شناسايي و بازداشت وي آغاز شد و مشخصات وي در اختيار تيم هاي عملياتي و انتظامي کلانتري 142 کن قرار گرفت که اين اقدامات روز گذشته نتيجه داد و يکي از تيم هاي گشت انتظامي کلانتري موفق شد وي را در محدوده خيابان کوهسار شناسايي کند.

کلانتر 142 بيان داشت: با شناسايي خودروي متهم، ماموران وي را تحت تعقيب قرار دادند که در نتيجه اين تعقيب و گريز از محدوده "کن" تا محدوده محله "فيروز بهرام"، ادامه داشت که در نتيجه با شليک گلوله از سوي ماموران اين خودرو در محدوده مذکور متوقف شده و در حالي که متهم سعي داشت با ايجاد درگيري با ماموران از محل بگريزد، وي را بازداشت کردند.

سرگرد بهرامي، اظهار داشت:  متهم به همراه خودروي مذکور و تجهيزات و لوازمي که سعي داشت هنگام فرار به بيرون از خودرو بياندازد، به کلانتري منتقل شد و طي بازجويي هاي انجام شده به جرايم خود مبني بر ايجاد تصادف ساختگي با شهروندان خصوصا زنان جوان، اقدام به سرقت و زورگيري از آنها، اعتراف کرد.

گفتني است، اين متهم پس از اعتراف به جرايم خود براي تحقيقات بيشتر به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تصادف ، ساختگی ، سرقت ، زنان ، جوان ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار