سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق:

برای کسب سهمیه جام باشگاهها می‌جنگیم

مهدی رهبری گفت: به خاطر حضور در مسابقات جام باشگاههای آسیا و جام ملتهای قاره کهن فرصت استراحت کردن را مانند سایر تیمهای لیگ برتر نداریم.

 مهدی رهبری سرمربی تیم هندبال سنگ‌آهن بافق یزد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: از هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان روز جمعه 9 اسفند میزبان ثامن‌الحجج سبزوار بودند و با یک بازی تماشاگرپسند و جانانه این حریف قدر را از پیش رو بردیم.
 
وی تصریح کرد: در این دیدار با شناختی که از سبزوار داشتیم و استفاده خوب از موقعیتها 30 بر 28 این تیم قدرتمند را شکست دادیم.
 
رهبری در ادامه گفت: ثامن‌ سبزوار به خاطر حضور در مسابقات جام باشگاههای آسیا و جام ملتهای قاره کهن فرصت استراحت کردن را مانند سایر تیمهای لیگ برتر نداشت و خستگی این مسابقات نیز در باخت این تیم بی‌تاثیر نبود.
 
وی عنوان کرد: با این برد نمی‌توان گفت که باید به قهرمانی اندیشید چرا که سبزوار هنوز هم با قدرت پیش‌می‌رود وتیم‌هایی همچون مشهد ونیک به دنبال رسیدن به جایگاه دوم جدول لیگ برتر است.
 
رهبری گفت: هدف ما در این رقابت‌ها ارائه بازی‌های دلچسب و تماشاگر پسند وعلاقه‌مند کردن نوجوانان وجوانان جهت حضور در ورزشگاه‌ها و پرداختن به هندبال است. 

وی گفت: خوشبختانه مشکل خاصی از نظر مالی نداریم ومسئولین باشگاه‌ حمایت خوبی از تیم دارند و یکی دیگر از اهدافمان در این مسابقات کسب سهیمه جام باشگاه ‌های آسیا است. 

رهبری اشاره کرد: ما تاکنون به این مسابقات اعزام نشده‌ایم و تلاشمان این است که نخستین حضور خود را تجربه کنیم وباشگاه نیز قول پاداش ویژه نقدی درصورت کسب سهمیه داده است. 

وی در پایان یادآورشد: داوری های این فصل بسیار عالی بوده است و این قشر زحمتکش زحمات زیادی می‌کشند اگر هم اشتباهاتی است عمدی نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: هندبال ، سنگ آهن ، سبزوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار