جزئیات دستگیری 5 سارق مسلح شادآباد از زبان رئیس پلیس آگاهی تهران

5 جوانی که در آخرین سرقت طلافروشی خود اقدام به تیراندازی به سمت مردم کرده بودند، توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، 24 دی‌ امسال در ساعت 19:30 شب از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، ماموران پلیس آگاهی از یک مورد سرقت مسلحانه طلافروشی در محله شادآباد تهران مطلع شدند که در آن سارقان اقدام به تیراندازی هوایی و شلیک به مردم کرده بودند.
 
در ادامه ماموران در محل حاضر و در تحقیقات خود متوجه شدند که 3 سارق مسلح و دو زاغ زن در جریان این سرقت دست داشتند و به گفته صاحب طلا فروشی 4 کیلوگرم طلا را به سرقت بردند.
 
به دنبال این موضوع پلیس با استفاده از اطلاعات به دست آمده و مطابقت آن با اطلاعات سرقت‌های مشابه در دیگر نقاط کشور دریافت کرد که این باند سرقت‌های مشابه‌ای را نیز در سایر نقاط کشور انجام داده است.  
 
سرهنگ عباسعلی محمدیان درباره نحوه دستگیری متهمان و با تأکید بر این‌که مأموران آگاهی تهران بزرگ با استفاده از شگردهای پلیسی خود موفق به شناسایی دو عضو تهرانی و دو عضو خوزستانی شدند، گفت: با توجه به تحقیقات صورت گرفته مأموران موفق شدند تا محل سکونت و تردد اعضای این باند را در استان‌های تهران و خوزستان شناسایی کنند و طی عملیاتی هماهنگ در هشتم اسفند موفق به دستگیری 3 عضو این باند شدند.
 
سرهنگ محمدیان با اشاره به کشفیات به دست آمده از این باند اظهار داشت: پلیس پس از دستگیری اعضای این باند موفق به کشف سه قبضه سلاح کلاشینکف، 9 تیغه خشاب، 270 فشنگ کلاشینکف ، یک قبضه کلت کمری، یک خشاب اضافه، 20 فشنگ سلاح کمری و یک دستگاه ذوب کننده طلا از مخفیگاه متهمان شد.  
 
رئیس پلیس آگهی تهران بزرگ در ادامه افزود: دو عضو دیگر این باند نیز در محدوده چهارمحال و بختیاری و زمانی که عازم تهران بودند دستگیر شدند و طبق اعترافات اعضای این باند آن‌ها به 5 فقره سرقت طلافروشی در تهران ، خوزستان و بیجار اعتراف کردند.  
 
وی با بیان این‌که اعضای این باند دو فقره سرقت مسلحانه خودرو و دو تیراندازی در اهواز نیز داشته‌اند ، خاطرنشان کرد: میانگین سنی اعضای این باند بین 25 تا 40 سال بوده و اعضای این باند دارای سابقه کیفری سرقت و مواد مخدر بوده‌اند که در زندان تشکیل یک باند سرقت مسلحانه داده‌اند.
 
سرهنگ محمدیان در پایان با هشدار به صاحبان طلافروشی‌ها از آن‌ها خواست تا مغازه‌های خود را مجهز به سیستم اعلام خطر، خبر و آژیر کنند وهمچنین در ویترین‌های خود از حفاظ های ضدسرقت استفاده کنند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار