جواب منفی در مراسم خواستگاری دردسر ساز شد

رييس پليس فتا استان زنجان از شناسايي و دستگيري عامل هتک حيثيت و نشر اکاذيب در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران،  سرهنگ نصرت ا... اميري  در تشريح اين خبر گفت: در پي ارجاع يك فقره دادخواست قضايي از خانمي به هويت معلوم مبني بر نشر مطالب كذب و توهين آميز در مورد وي در فضاي مجازي، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس فتا استان قرار گرفت. 

وی اذعان کرد: با اقدامات فني انجام شده متهم به نام "ع-م" در اين ارتباط شناسايي و پس از هماهنگي قضايي به پليس فتا احضار و در بازجويي هاي فني و مواجهه با شواهد ضمن اعتراف به بزه انتسابي اظهار داشت: مدتي پيش از شاکي خواستگاري نموده اما به دليل پاسخ منفي از سوي خانواده اش با نيت انتقام جويي اقدام به انتشار مطالب كذب و توهين آميز در مورد وي در فضاي مجازي کرده است. 

اين مقام مسئول انتظامي با اعلام اعترافات متهم به موارد فوق بیان  كرد: وي به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد. 

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات زنجان در راستاي افزايش آگاهي شهروندان و به منظور پيشگيري از وقوع هر گونه تهديد و آسيب از والدين خواست: نظارت بيشتري بر فرزندان خود داشته و هشدارهاي لازم را ارائه دهند و در صورت دريافت موارد توهين آميز موضوع را در اسرع وقت از طريق پليس و دستگاه قضايي مورد پيگيري قرار دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار