تدبیری: طرح توسعه فدارسیون جهانی امسال را از دست نمی‌دهیم

مربی تیم نونهالان تنیس روی میز گفت: در طرح توسعه فدراسیون جهانی در اسلوونی شرکت خواهیم کرد.

صمد تدبیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اذعان داشت: مسابقات انتخابی نونهالان پسر به مدت دو روز در اصفهان برگزار شد و 21 بازیکن از 18 استان در هشت گروه سه تایی به مصاف هم رفتند که از هر گروه یک نفر بالا آمد در نهایت هم هشت نفر باقی مانده به صورت دوره‌ای با یکدیگر روبه‌رو شدند تا آریا امیری بدون باخت اول شد.

وی تصریح کرد: امیری قرار است به عنوان نماینده پسر ایران در طرح توسعه فدراسیون جهانی شرکت کند البته یک نماینده هم از دختران به اسلوونی خواهد آمد که قرار است مسابقات دختران برگزار شود.

مربی تیم ملی نونهالان در خصوص طرح توسعه فدراسیون جهانی توضیح داد: در طرح فدراسیون جهانی نونهالان از هر کشور شرکت می‌کنند درطرح امسال که 18 تا 25 خرداد در اسلوونی برگزار می‌شود شش روز اردو داریم و 2 روز آخر هم مسابقات برگزار می‌شود درا ین پیکارها پنج نفر به عنوان تیم منتخب جهان انتخاب می‌شوند که در تمامی اردوهای این فدارسیون شرکت خواهند کرد.
تدبیری تاکید کرد: قصد داریم قبل از اعزام به اسلوونی دو مرحله اردوی آماده‌سازی در تهران و اصفهان برگزار کنیم که هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست.

مربی تیم ملی نونهالان در پاسخ به این سوال که فدراسیون تنیس روی میز ایران سال گذشته به دلایلی نتوانست در طرح توسعه فدراسیون جهانی شرکت کند آیا این بار تکرار خواهد شد، گفت: خیر، ما امسال تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا در این طرح شرکت کنیم، نمی‌خواهیم این مسابقات و اردو را از دست بدهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: دوره ای ، بدون باخت ، اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار