رئیس انجمن سپک تاکرا:

لیگ جهانی پیش زمینه ای برای اینچئون است

رئیس انجمن سپک تاکرای کشورمان گفت: حضور در مسابقات لیگ جهانی مالزی پیش درآمدی برای شرکت در بازیهای آسیایی اینچئون است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران "سهراب آزاد" با بیان این مطلب افزود: همانطور که می دانید سپک تاکرا متعلق به قاره آسیا است و تیمهای حضار در لیگ جهانی برای آزمایش و محک بازیکنان خود در این رقابتهای مهم شرکت می کنند تا عیار آنها را برای بازیهای آسیایی اینچئون ارزیابی کنند.

وی اظهار داشت: ماهم از این قاعده مستثنی نیستیم و مقابله با تیمهای قدرتمند جهان را بهترین فرصت برای آماده سازی تیم جهت حضور در اینچئون می دانیم و باید از این شرایط نهایت بهره لازم را ببریم.

سهراب آزاد میزان آمادگی و کیفیت بازیکنان تیم ملی را مناسب ارزیابی کرد و اذعان داشت: سطح آمادگی بچه ها با برگزاری اردوهای فشرده و مستمر به مرز قابل قبولی رسیده و با توجه به حضور آنها در ادوار قبلی لیگ جهانی شرایط و موقعیت ملی پوشان مناسب است.

او اضافه کرد: تیم ملی ایران در سه دور قبلی لیگ جهانی شرکت کرده و به تناوب با همه تیمهای قدرتمند دنیا روبرو شده و به همین علت کیفیت و سطح بازی بازیکنان نسبت به گذشته به مراتب افزایش داشته است.

رئیس انجمن سپک تاکرا در خصوص حضور این رشته در بازیهای آسیایی اینچئون گفت: برای موفقیت در اینچئون نیاز به اردوهای متمر داخلی و خارجی و بازیهای تدارکاتی مناسب داریم و مطمئن باشید اگر حمایت شویم می توانیم در کره مدال بگیریم.

وی تصریح کرد: البته ما قبل از اینچئون، تیرماه سال آینده هم باید در مسابقات قهرمانی جهان در تایلند شرکت کنیم که حضور موفق در این رقابتها تا حد زیادی ضامن مدال آوری ملی پوشان در بازیهای آسیایی خواهد بود.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.