رافخايی: ملوانی‌ها با من صحبت کردند/شايد دراگان بماند

سيد جلال رافخايي گفت: مدیران و مالک تیم ملوان دراگان را حفظ می‌کنند و امیدوارم تیمی آسیایی ببندند.

آقاي گل ملوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازيکنان تيم ملي را من انتخاب نکرده‌ام و نمی دانم چرا ملوان ملي‌پوش ندارد. به هر حال بايد احترام گذاشت سليقه سرمربي است. اما میتوانست حداقل 2 نفر از ملوان دعوت مي‌کرد چون از خيلي‌ها بهتر بودند.

وی در مورد ادامه همکاری ملوان با دراگان افزود: تا جایی که من میدانم صحبت‌هاي اوليه رضايت‌بخش بوده و احتمال ماندن وي زياد است. اميدوارم که وي بماند و تيم را هم آسيايي ببندند. حتی من و چند بازیکن دیگر هم صحبتهایی با باشگاه کردیم ولی همه چیز بستگی به آن دارد که تيم چگونه بسته مي‌شود.
 
رافخایی ادامه داد: به هر حال این مسائل و وضعیت سرمربی در اختیارات من نیست که در مورد آن صحبت کنم ولی فکر میکنم مسئولان قصد دارند دراگان را نگه دارند با این حال هر مربي بيايد برايم فرقي نمي‌کند و من تمام تلاشم را براي ملوان خواهم کرد.

وی در مورد برخی توهین‌ها در انزلی و اعتراض تیم های حریف گفت: توهين اصلا خوب و به هيچ عنوان قابل دفاع نيست ولي انزلي‌چي‌ها گاهی حساس می شوند و از کوره در می روند البته این شرایط شامل همه نمی شود و ما هواداران فهیم و منطقی زیادی داریم.
 
انتهاي پيام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار