39 کشته در حمله ای جدید در یکی از روستاهای نیجریه

در حمله ای جدید در یکی از روستاهای نیجریه 39 تن از ساکنین این روستا کشته شدند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران بـه نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ شاهدان اعلام کردند در حمله جدیدی در یکی از روستاهای شمال شرقی نیجریه ، دست کم 39 نفر کشته شدند.

با این حمله شمار کشته های  روز گذشته در نیجریه  به 74 تن رسید.
در حالی که ساکنان منطقه شنبه خود را برای نماز مغرب آماده می کردند ، دهها تن از مهاجمان که لباس ارتش را پوشیده بودند و سوار بر خودروهای شاسی بلند بودند به منطقه ماینوک در حدود 50 کیلومتری غرب مایدوگوری مرکز ایالت بورنو حمله و  نارنجک پرتاب کردند و با تیربار به سوی مردم تیراندازی کردند.

این حمله همزمان با دو انفجار در مایدوگوری مرکز ایالت بوکوحرام به وقوع پیوست که براثر آن بنابراعلام نیروهای پلیس 35 نفر و بنابراعلام دیگر اخبار تایید نشده ، 50 نفر کشته شدند. یحیی عمر یکی از شاهدان گفت:« آنان حدود ساعت 19 به وقت محلی وارد شدند و شروع به تیراندازی بی هدف  با آرپی جی ،  تفنگ های کلاشنیکف و پرتاب مواد منفجره کردند.» وی افزود:«آنان 39 نفر را کشتند که صبح دفن شدند. در این حمله کل منطقه هم نابود شد.»

 عبدالله گانا یکی دیگر از شاهدان همین روایت را از قضایا بیان و اعلام کرد:«ما درحال گریستن برمردگان انفجارهای مایدوگری بودیم که مهاجمان وارد شدند.» پلیس و ارتش نیجریه هنوز درباره حمله جدید که شمار کشته شدگان را به 74 نفر می رساند  اظهار نظر نکرده اند.

انتهای پیام / 
برچسب ها: روستا ، نیجریه ، کشته ، حمله ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار