کریمی اصفهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

این چه حقوق بشری است که پس از آدم‌کشی لبخند می‌زنید؟/"فرزندکشی" مقابل چشم "پدر و مادر"حقوق بشر آمریکایی است

دبیرکل جامعه اصناف و بازار گفت: تمام تصاویر و اسناد جنایت‌هایی که آمریکا و هم پیمانان آن در حق مردم سوریه انجام داده‌اند گویای این است که امروزه حقوق بشر آمریکایی همان فرزند کشی در چشم پدر و مادر و پدر و مادرکشی در چشم فرزندان است این بدترین شکل حقوق بشر است.

"احمد کریمی اصفهانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به گزارش سالانه حقوق بشری وزارت خارجه آمریکا درباره نقض حقوق بشر در ایران، اظهار داشت: امروزه بیشترین حقوقی که در دنیا پایمال می‌شود از سوی آمریکا و هم پیمانانش است.
 
وی با بیان این که اگر حقوق بشر را در جهان صد قسمت کنیم بیش از 98 درصد آن از سوی آمریکا ضایع می‌شود، در باب معنای حقوق بشر آمریکا افزود: امروزه دنیا در حالتی است که جنایت‌های آمریکا آن را به آتش سوزی کشانده است، جنایتی که این روزها به نام حقوق بشر آمریکایی تعبیر می‌شود.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری به جنایت‌های آمریکا در افغانستان اشاره کرد و بیان داشت: امروزه جشن‌ها و پایکوبی مردم افغانستان از سوی هواپیماهای نظامی آمریکا به آتش کشیده می‌شود و در عراق نیز با بمب گذاری و ترور اشخاص فضای این کشور را ملتهب می‌کنند.
 
وی هم چنین به ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان اشاره و تصریح کرد: غرب عقیده دارد هر دانشمندی از هر جای دنیا باشد بایستی به مجموعه آن‌ها بپیوندد در غیر این صورت ترور می‌شود تروری که معنای خیانت به تمام بشریت است.
 
دبیر کل جامعه اصناف و بازار به جنبش‌های اخیر کشور اوکراین اشاره کرد و افزود: این چه حقوق بشری است که وقتی آدم کشی در اوکراین اتفاق می‌افتد، مسئولین آمریکایی، اروپایی و فرانسوی لبخند بر لب می‌آورند و رئیس جمهور فرانسه با صراحت و وقاحت می‌گوید: "زمانی که این واقعه پیش آمد، لبخند به لبم آمد."
 
وی ادامه داد: این چه حقوق بشری است که جز جنایت و آدم کشی نمی‌شناسند؟ امروزه در اوکراین دو قطب به دنبال رساندن اهداف و منافع خود هستند و اهداف خود را به منافع مردم آن کشور ترجیح می‌دهند، البته که اهداف آن‌ها به ضرر ملت‌ها است.
 
کریمی اصفهانی به بحران سوریه اشاره کرد و بیان داشت: تمام تصاویر و اسناد جنایت‌هایی که آمریکا و هم پیمانان آن در حق مردم سوریه انجام داده‌اند گویای این است که امروزه حقوق بشر آمریکایی همان فرزند کشی در چشم پدرو مادر و پدر و مادرکشی در چشم فرزندان است این بدترین شکل حقوق بشر است که از سوی آمریکا در سوریه شاهد آن هستیم.
 
دبیر کل جامعه اصناف و بازار به دیکتاتوری آمریکایی در سوریه اشاره کرد و افزود: مردم این کشور به انتخابات و تعیین رئیس‌جمهور معتقدند اما آمریکا با اعمال دیکتاتوری خود سوریه را بدون بشار اسد می‌خواهد، آیا این حقوق بشر است؟
 
کریمی اصفهانی اظهار داشت: امروزه دموکراسی در معنای دیکتاتوری از سوی آمریکا به سوریه دیکته می‌شود و آن‌ها با وقاحت کامل اعلام می‌کنند که چه تعداد از تروریست‌هایشان در سوریه جنایت می‌کنند.
 
عضو جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری خاطر نشان کرد: غرب به این مسائل اکتفا نمی‌کند و در مجلس خود به جهت اعزام تروریست‌ها به کشور سوریه بودجه تصویب می‌کند، حفظ حقوق بشر در خیال آمریکا این است که همه مردم جهان تسلیم آمریکا شوند در غیر این صورت نابودند.
  
انتهای پیام/
برچسب ها: حقوق ، بشر ، آمریکا ، وزارت ، خارجه ، مداخله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار