پورمختار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اظهارات رضوی‌فقیه خودکشی سیاسی برای اصلاح طلبان تندرو است

رئیس کمیسیون اصل 90 با اشاره به همایش فصلی اصلاح‌طلبان همدان گفت: اظهارات سعید رضوی‌فقیه یک خودکشی سیاسی برای اصلاح طلبان تندرو بود زیرا تصور می‌کردند که با این اقدام می‌توانند خود را احیا کنند اما مطمئنا به ضررشان تمام شد.

محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به گستاخی سعید رضوی فقیه در دومین همایش فصلی اصلاح‌طلبان استان همدان گفت:  سعید رضوی فقیه فردی شناخته شده و معلوم‌الحال است زیرا در دوره اصلاحات در حوزه‌های مختلف نسبت به منابع دینی و فقهی و ارزش‌های مردم و انقلاب شبهه افکنی می‌کرد که بارها به همین خاطر محکوم شد.
 
رئیس کمیسیون اصل 90 اظهار داشت: رضوی فقیه، مهره‌ای سوخته‌ است و اصلاح طلبان تندرو نیز از این مسئله برای احیای خود استفاده می‌کنند که البته این مسئله هیچ گاه اتفاق نخواهد افتاد زیرا اصلاح‌طلبان تندرو، مردگان سیاسی هستند که هم خود و هم کفنشان پوسیده است و مردم نیز این مسئله را کاملا درک کرده‌اند، گواه این مطلب عکس العمل‌هایی است که نسبت به این حرف‌های سخیف در همدان شاهد بودیم.   
 
نماینده کبودرآهنگ گفت: این نکته که حرف‌های بیان شده توسط این اشخاص آثار سیاسی خود را دارد قابل انکار نیست و در حوزه روشن شدن چهره پلید این افراد بر مردم بسیار کمک کرد.
 
وی تاکید کرد: این اظهارات یک خودکشی سیاسی برای اصلاح طلبان تندرو بود زیرا تصور می‌کردند که با این اقدام می‌توانند خود را احیا کنند اما مطمئنا به ضررشان تمام شد.
 
پورمختار در پایان خاطر نشان کرد: ما از دولت انتظار داریم به صورت صریح و واضح در این رابطه اعلام موضع کند حتی سایر اصلاح طلبان به ویژه اصلاح طلبان میانه‌رو نیز باید موضعشان را در این رابطه تعیین کنند زیرا در هر صورت این موضوع و اصل همایش به نام اصلاح طلبان برگزار شده و این مسئله می‌تواند به شناخت و بیان جدایی آن‌ها از اصلاح طلبان افراطی کمک کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۲۰:۱۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
این عنصر ضد انقلاب به چه مجوزی در کشور وارد شده و در متینگ شیطانی شرکت کرده مسئولین باید وی را به اشد مجازات محکوم کنند نظام رهیری و دولت محترم مورد حمایت احاد مردم است و اینگونه چهره ها جز ضربه زدن به پیکره تنومند انقلاب هدف دیگری ندارند و موفق نخواهند شد و تنها موفق به افشای ماهیت ضد دینی خود میشوند
آخرین اخبار