زوج میانسال قربانی مرد شیشه‌ای

مرد شيشه اي كه پس از قتل زن و شوهري، خانه آنها را به آتش كشيده بود روز گذشته دستگير شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، 30 ارديبهشت ماه سال جاري اجساد كشف شده زن و شوهري 54 و 40 ساله در داخل خانه آتش گرفته اي به پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان گيلان گزارش شد. 

كارآگاهان آگاهي در بررسي هاي اوليه آثار بر جاي مانده از آتش سوزي در صحنه جرم موفق به كشف آثاري در صحنه جرم، كه مربوط به صاحبان خانه نبود، شدند. 

سازمان آتش نشاني، آتش سوزي را عمدي و پزشك قانوني نيز علت مرگ را اصابت جسم سخت به سر اعلام كرد. كارآگاهان آگاهي مبارزه باجرايم جنايي در تحقيقات تكميلي خود ردپايي از مرد جوان ناشناسي را  هنگام خروج از منزل قربانیان در ساعت 5 بامداد كشف كردند. 

سرهنگ " فلاح كريمي" رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان گيلان با اشاره به اينكه احتمال اینكه اين مرد جوان از خويشاوندان اين زن و شوهر بوده ظن كارآگاهان را به خود برانگيخت، افزود: كارآگاهان پس از تحقيقات كامل از كليه خويشاوندان اين خانواده به جوان معتاد 29 ساله اي كه همسرش با مقتولين رابطه خويشاوندي داشته مشكوك و وي را دستگير كردند. 

وي با اشاره به اينكه فرد دستگير شده معتاد به مواد مخدر بوده و در تحقيقات پليسي به قتل اعتراف كرد، بيان داشت: قاتل علت و انگيزه قتل را سرقت و مصرف بيش اندازه مواد مخدر شيشه اعلام كرد. 

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان گيلان در پايان با اعلام اينكه قاتل پس از خوراندن آبميوه آلوده به قرص خواب آور مقتولين را بيهوش كرده و پس از قتل، خانه را با تينر به آتش كشيده است، اظهار داشت: همسر اين متهم نيز به جرم همدستي دستگير و اين زوج قاتل با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: قتل ، پلیس ، دستگیری ، حوادث ، شوهر ، آتش ، شیشه ، اجساد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار