پایان زورگیرهای راننده شیطان صفت/نجات دختر جوان توسط "نگهبان شرکت ایران خودرو"

پسر جوانی که با سوار دختران جوان به عنوان مسافر از آنان در مناطق خلوت زورگیری می‌کرد، توسط نگهبان شرکت ایران خودرو در آخرین زورگیری خود دستگیر و به پلیس تهران تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 17 و 30 دقیقه روز گذشته دختر جوانی به نام "نازنین"20 ساله به کلانتری چیتگر مراجعه و اظهار داشت:در فلکه دوم صادقیه به مقصد آزادی به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو پراید نقره ایی شدم.

وی ادامه داد: هنوز چند دقیقه‌ای از مسیر طی نشده بود که ناگهان راننده به سوی جاده مخصوص کرج و اکباتان تغیر مسیر داد که من معترض شدم و در کمال ناباوری یک چاقو روی پای راننده دیدم و راننده باصدای بلند گفت ساکت باش و صدایت را نشنوم و شیشه را بالا کشیده و از من پول خواست.

دختر جوان اظهار داشت: راننده پس از گرفتن پول و گوشی‌ام در حالی که مرا تهدید به اذیت می‌کرد، سر چهارراه ایران‌خودرو اتومبیلش خراب شد و من از فرصت استفاده کرده و در یک چشم به هم زدن از خودرو پیاده و فرار کردم.

شاکی اذعان داشت: با سرو صدای من یکی از عوامل نگهابان شرکت ایران‌خودرو صدای جیغ و داد من را شنید و به کمک من آمد و موفق شد فرد زورگیر را دستگیر کند و هم اکنون نیز متهم در اتاق نگهبانی شرکت ایران‌خودرو در اختیار عوامل حراست است.
 
به دنبال اظهارات شاکیه ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند و ضمن تحویل متهم که "یاشار" نام داشت در بازرسی از خودروی وی یک تیغ موکت‌بری و یک قبضه چاقوی سلاخی کشف شد که خودرو توقیف به پارکینگ منتقل و متهم به همراه شاکیه برای تحقیقات و تشکیل پرونده به کلانتری دلالت شدند.
 
رئیس کلانتری 154چیتگر رییس سرگرد عبدالله حسینی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران ، گفت: متهم پس از حضور در کلانتری تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفت که در خلال بازجویی های پلیسی به جرم خود معترف و اظهار داشت که در حوالی برخی از میادین اصلی شهر تهران توقف و اقدام به مسافر کشی می‌کند و پس از اینکه طعمه‌های خود را از بین زنان و دختران جوان شناسایی می‌کند، آنان را به صورت دربستی سوار کرده و در بین راه آن‌ها را به مکان خلوتی کشانده و از طعمه‌های خود با استفاده از تیغ موکت بری و چاقوی سلاخی زورگیری می‌نماید.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: به دنبال اظهارات متهم پرونده ایی ویژه در این ارتباط تشکیل و با عنایت به حساسیت موضوع برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم متهم و شناسایی سایر مالباختگان بنا به دستور مقام قضایی در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس اگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسافرکش شخصی
۰۱:۱۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
من یک بازنشسته هستم برای اسایش وهزینه تحصیل فرزندانم مسافرکشی میکنم این افراددرحق ماهم ظلم میکنند این افرادرابجای زندان درجزایر جنوبی حبس باکاراجباری طولانی مدت محکوم کنند
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۹:۰۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
باسلام وخسته نباشی خدمت مسولین انتظامی وتاکسی رانی کشور همان طور می دانید بیشتر ین جرم وجنایت وتجاوز به عنف زیر عنوان مسافرکشهای غیر قانونی وبا ماشینهای شخصی صورت می گیرد لذا ازشما مسولان گرامی استدعا دارم حمل ونقل شهری برنامه ریزی شده وازمسافرکشی شخصی در شهرها جلو گیری قاطع بعمل اید تا دیگر شاهد این گونه حوادث غیر اسلامی نباشیم انشااله
-
مبین
۱۳:۲۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
با سلام تصویر واسم متهم را مشخص نماید
تا مردم انها راشناسایی کنند .
آخرین اخبار