"صدیقه کیانفر" بازیگر پرکار نوروز 93

صدیقه کیانفر بازیگر عرصه هنر از فعالیت‌های اخیر خود در حوزه تلویزیون و تئاتر گفت.

"صدیقه کیانفر" بازیگر نمایش "آدمک چوبی" در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: در یکی از مجموعه‌های نوروزی به نام "ماجراهای پریشان" به کارگردانی حسین قناعت درشبکه آموزش حضور دارم.  
 
وی با اشاره به اتمام ایفای نقش در یک اثر رادیویی به کارگردانی فریدون محرابی"، افزود: در نمایش" آدمک چوبی" نقش عمه‌خاتون یکی از اهالی روستا را ایفا می کنم، شخصیت مادری که مشکلات تمامی اهالی روسا را حل و فصل می‌کند.
 
کیانفر بیان کرد: در این نمایش حضور بازیگرانی چون داود منفرد و حسین پیرهادی درطول بکار به من دلگرمی می‌داد چرا که با بودن آن‌ها احساس می‌کردم که در روی صحنه حضور دارم.   
 
وی بیان کرد: اگر دوباره یا صدبار دیگر جهانگیر طاهری کارگردان این اثر من را برای ایفای نقش در این نمایش دعوت کنند، از خدا می‌خواهم تا با این کارگردان مهربان و شریف به روی صحنه روم.   
کیانفر در خصوص همکاری با جهانگیر طاهری افزود: جهانگیر طاهری کارگردانی با تجربه در زمینه نمایش‌های کودک و نوجوان هستند به طوریکه هیچ‌گونه تنشی درگروه ایجاد نمی‌کند.
 
کیانفر افزود: از همین جا از مادرم که مرا برای اولین بار به روی صحنه فرستاد و همچنین از بهروزعبدی که برای رفتن به روی صحنه به من انرژی داد تشکر می‌کنم. چراکه درسال 1340 بود که برای ورود به صحنه خجالت می‌کشیدم و هنگامی که این هنرمند (بهروز عبدی)من را به روی صحه هل داد و همه مخاطبان خنده‌شان گرفت و من با دیدن خنده همه انرژی گرفتم.   
 
وی در مورد دیگر کارهای نوروزی خود اظهار داشت: در دو سریال نوروزی، به نام‌های "ما فرشته نیستیم" به کارگردانی فلورا سام و خوب، بد ، زشت، منوچهر هادی برای نوروز 93 نیز حضور دارم.
 
 
انتهای پیام/اق
برچسب ها: صدیقه ، کیانفر ، ادمک چوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار