دانستنی ها؛

زنان خانه دار چگونه می توانند "درآمدزایی" کنند؟

درآمد یعنی مصرف و ذخیره پولی که در یک بازده زمانی مشخص بدست می آید، البته خانواده ها درآمد مجموع تمام دستمزد، حقوق، سود، اجاره و دیگر راه های کسب درآمد در یک بازده زمانی مشخص است.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، زنان خانه دار می توانند با ارائه محصولاتی که هنری و آموزشی است درآمد قابل توجهی را کسب کنند. زنان خانه دار می توانند محصولات هنری و آموزشی خود را از طریق اینترنت در وب سایت های گوناگون تبلیغ کنند.

مثلا مادرانی که خودشان کودک دارند می توانند به طراحی و دوخت لباس های بچه گانه بپردازند و این لباس ها را از طریق وب سایت به فروش برسانند.

به عنوان مثال زنان خانه دار می توانند در زمینه های آشپزی، آموزش موسیقی، صنایع دستی، طراحی مبلمان، سفره عقد و ... فعالیت کنند.

اگر واقعا به این موارد علاقمند هستید می توانید با کمک دوستان و همسایگانتان تشکیل یک گروه آموزشی بدهید و علاوه بر کاآفرینی درآمد زایی کنید. اگر به کار باغبانی و گل کاری علاقمندید و فضایی برای انجام آن دارید می توانید یک گلخانه ی کوچک را تاسیس کنید. اگر به کار آشپزی علاقمندیدی میتوانید غذاهای خانگی بپزید و در مناسبت های خاص سفارش بگیرید.

والدین همیشه دوست دارند تا فرزندانشان را با مهارت های مختلف  اگر موسیقی را می نوازید و یا تسلط به زبان های خارجی دارید برای کودکان کلاس های آموزشی بگذارید خیلی ساده می توانید این مهارت ها را در منزل به کودکان آموزش دهید.

اگر در مدیریت قوی هستید می توانید مراسم های ازدواج، تولد و سالگردهای مختلف را مدیریت کنید و برنامه ریزی اش را به عهده بگیرید. اگر روحیه ی کارآفرینی دارید به ساخت و طراحی زیورالات و جواهرات بپردازید با این کار در منزل می توانید به امورات خود نیز رسیدگی کنید.

تدریس کاری است که اکثر زنان خانه دار به آن علاقمندند اگر در دروس ریاضی، علوم تاریخ و زبان قوی هستید می توانید به بچه ها درس بدهید مثلا در هند زنان خانه دار از تدریس دروس به کودکان درآمد زایی می کنند.

اگر در خانه به اینترنت دسترسی دارید می توانید مقالات و وب لاگ های گوناگون را برای ایده های بهتر جست و جو کنید. مثلا اگر استعداد نوشتن دارید می توانید نویسنده یک وب سایت باشید یا یک وب سایت مستقل برای خودتان داشته باشید تا آنچه را که انجام میدهید در وب سایتتان شرح دهید و تبلیغات کنید. شما میتوانید به سادگی یک وبلاگ شخصی بسازید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمیرا
۲۰:۳۸ ۲۶ تير ۱۳۹۶
ممنون
آخرین اخبار