تیر پلیس سارق حرفه‌ای منزل را زمینگیر کرد/مامور کلانتری مجروح شد

سارق حرفه‌ای منزل که اقدام به سرقت یکی از خانه‌های خیابان شهید بهشتی کرده بود، در تعقیب و گریز پلیسی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 21و 40 دقیقه روز گذشته از طریق تماش شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ حضور شخص مشکوک در آدرس خیابان شهیذ بهشتی به مامورین کلانتری 104 عباس اباد اعلام و مامورین این یگان به محل اعزام شدند.
 
پس از حضور عوامل  کلانتری در محل یک نفر از اهالی محل به هویت "همایون" به ماموران مراجعه و بیان داشت که مرد جوانی که گویا سارق به نظر می‌رسد به طور ماهرانه ای از طریق دیوار وارد منزل یکی از اهالی شده است.
 
بلافاصله ماموران با توجه به اینکه در منزل کسی حضور نداشت با هماهنگی‌های به عمل آمده و در حضور همسایگان ضمن بستن تمامی راه‌های فرار وارد منزل شده که به محض ورود، متوجه شدند سارق از حضور آن‌ها آگاه شده و اقدام به فرار از سمت پشت بام کرده است.
 
سارق حرفه‌ای در پشت بام با یکی از ماموران که در کمین سارق نشسته بود، درگیر می‌شود و آن را از ناحیه سر زخمی و اقدام به فرار مجدد و ورود به ساختمان همجوار می‌کند.
 
در ادامه ماموران چندین بار دستور ایست به سارق دادند اما وی توجه به فرمان پلیس نداشت تا اینکه ماموران اقدام به شلیک تیر هوایی کردند که باز سارق اعتنایی ننمود که در همین حال سارق مجددا با یک چاقوی سلاخی که در دست داشت به سمت ماموران حمله نمود که ماموران در این لحظه یک تیر به سمت وی شلیک کردند که تیر به زانوی سمت چپ متهم اصابت و متهم زمینگیر و بلافاصله دستگیر شد.

سپس بعد از بازدید بدنی از متهم یک قبضه سلاح سرد (چاقوی سلاخی دسته زرد) و یک دستگاه گوشی موبایل نوکیا و یک عدد پیچ گوشتی و 30 هزار تومان وجه نقد کشف شد که سارق به هویت "غلام"سریعاً  جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.
 
رئیس کلانتری 104 عباس آباد رییس سرهنگ حسین اسماعیل زاده درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: در حال حاضر متهم در بیمارستان بستری است و از سوی ماموران مستقر در بیمارستان در حال کنترل و نظارت است تا اینکه پس از بهبودی ضمن تشکیل پرونده به مقام قضایی ارجاع شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار