عملیات 125 برای نجات دو مرد از زیر خروارها خاک+تصاویر

با حضور به موقع و تلاش بی وقفه آتش نشانان دو مرد که زیر آوار خاک چاه فاضلاب گرفتار شده بودند نجات پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت گزارشهای مردمی پیرامون سقوط دو نفر درچاه فاضلاب بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 8 و 33 و نیروی امداد و نجات ایستگاه 38 را ساعت 14:30 دقیقه بعد از ظهر امروز به محل حادثه در خیابان هاشمی روبروی مسجد حضرت علی اکبر(ع) خیابان امیر کاشانی اعزام کرد.

مهدی فتحی افسر آماده منطقه چهار عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت:با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه یک باب منزل مسکونی دو طبقه قدیمی ساخت شمالی، به مساحت تقریبی 60 متر مربع مشاهده شد که در قسمت حیاط آن مالک اقدام به حفر زیر زمینی به مساحت تقریبی 10 متر مربع و با کاربری انباری کرده بود.

وی افزود: دو مرد در حال خارج کردن وسایل از داخل این انباری بودند که ناگهان تیغه انباری که مماس با دیواره چاه فاضلاب بود تخریب و دو نفر کارگر و کارفرما زیر خروارها خاک گرفتار شدند.

فتحی خاطرنشان کرد: نجاتگران بلافاصله با رعایت نکات ایمنی در یک عملیات دقیق و حساس اقدام به خروج نفرات محبوس شده بنامهای حسین-و 19 ساله(کارگر) و مهدی-ب 52 ساله(کارفرما) از زیر خروارها خاک کرده و پس از خارج کردن اشخاص و تحویل به عوامل اورژانس حاضر در محل، پس از معاینات اولیه خوشبختانه صحت و سلامت هر دو فرد تایید شد.

گفتنی است آتش نشانان با تحویل محل به مالک و عوامل شهرداری و ارائه توصیه های ایمنی به مالک به ماموریت خود پایان دادند.







انتهای پیام/
برچسب ها: عملیات ، نجات ، مرد ، زیر ، خروار ، خاک ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار