ساعی: تهران از نظر امکانات ورزشی فقیر است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از سایت‌های شورای اسلامی ورزشی تهران توسعه ونهادینه کردن ورزش همگانی است.

هادی ساعی عضو شورای اسلامی شهر تهران درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تهران با توجه به پایتخت بودنش جزء فقیر ترین شهرها از نظر امکانات ورزشی است و ما تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا برای مردم به نفع آنان کارکنیم. 

مردم از ما خواسته‌هایی داشتند که به ما رای دادند و حداقل خواسته آن ‌ها این بود که اتفاقی نو در ورزش وبه خصوص ورزش همگانی رخ دهد شما در هیچ جای دنیا نمی‌بینید که قهرمانان المپیک درکنار هم و برای خدمت به مردم حضور داشته باشند. 

وی افزود: شهرداری در سال‌های اخیر بسیار خوب کارکرده به خصوص در بخش ورزش همگانی که یکی ازسایت‌های مادر ورزش شهرداری ، توسعه و نهادینه کردن ورزش همگانی است، تا همین چندسال پیش اگر مردم حتی یک ورزشکار ملی در خیابان با لباس ورزشی می‌دوید با تعجب نگاه می‌کردند اما در سال‌های اخیر این نگاه تغییر کرده است. 

ساعی در پایان خاطرنشان کرد: درکنار کمک‌های سایر اعضای شورای اسلامی شهر تهران احداث مجموعه ورزشی الزهرا (س) راه‌اندازی صدها ایستگاه تندرستی و زمین ‌های چمن مصنوعی ودیگر برنامه‌های ورزشی از اقدامات ارزشمندی است که توسط شهرداری تهران یا انجام شده ویا درحال اجرا است. 

ما هم در شورای شهر تلاش می‌کنیم که ورزش به مصداق واقعی در سبد کالای زندگی روزمره مرد وارد شود و سیاست ما این بوده که ساعت ورزشی شهروندان شهر تهران را که همواره با دغدغه‌های ترافیک، آلودگی هوا و معیشتی روبه رو هستند، ارتقا دهیم وامیدوارم که به این مهم دست یابیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: هادی ساعی ، ورزشی ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار