یزدان پناه: از داور 150 هزار تومنی چه توقعی دارند؟

نوع قضاوت "مسعود یزدان‌پناه" سرداور دیدار تیمهای والیبال متین ورامین و میزان خراسان در روز نخست مرحله نهایی لیگ بحث برانگیز بود.

مسعود یزدان پناه داور بین‌المللی والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در این خصوص فکر می‌کنم حق تیم میزان خراسان بیش از این‌ها بود، داوران خط و دوم اشتباهات زیادی داشتند ولی آنها عامل باخت تیم مشهد نشدند، وقتی تیم میزان 13 بر 11 پیش افتاده بود در پوئن 14 خطای رد "سعید معروف" را سوت زدم.

وی گفت: در طول بازی می‌گفتند که "شیرکوند" خطاب به داور دوم از الفاظ رکیک استفاده کرد، در حین بازی از "بهروز جعفری" داور دو سوال کردم ولی وی گفت هیچ حرفی به من نزده است.

وی تصریح کرد: بازی متین و میزان تمام شد اما من در مجموع از قضاوتم اصلا راضی نیستم با صراحت می‌گویم کمیته انضباطی فدراسیون اعتماد به نفس را از داوران گرفته است.

"شیرکوند" برایم تداعی‌کننده خاطرات فصل قبل است

یزدان پناه یادآورشد: من به عنوان سرداور هنوز حرکت زشت فصل گذشته که از سوی "شیر کوند" صورت گرفت را فراموش نکرده‌ام، وقتی در بازی وی را می‌بینم آن حرکت که باعث آبروریزی شد در ذهنم تداعی می‌شود چون وی از سوی کمیته انضباطی هم متنبه نشد.

به هیچ عنوان آرای صادره از سوی کمیته انضباطی باز دارنده نیست

وی تصریح کرد: همه می‌گویند داور باید با بازیکنان برخورد کند و ناظر فقط گزارش بازی بنویسد ولی در برخی مواقع داور نمی‌تواند تمامی اتفاقات را ببیند، در این شرایط باید سایر افراد حواسشان باشد.

وی گفت: ضعف کمیته انضباطی باعث شده تا بازیکنان به خودشان اجازه دهند که حرکات زشت خود را مقابل داور ترک نکنند، آن‌وقت مسئولان از داور که برای هر قضاوت فقط 150 هزار تومان به عنوان دستمزد می‌گیرد توقع دارند که در طول یک بازی اختیار تام داشته باشد.

در چنین شرایطی هم وقتی من در طول بازی برای جلوگیری از مسائل حاشیه‌ای کارت می‌دهم، هیچ یک از این کارت‌ها تضمین اجرایی خاصی ندارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مشهد ، داوران ، میزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار