خدمت رساني شعب "بانك ايران زمين" در ايام تعطيلات نوروز

بانك ايران زمين ضمن تبريك پيشاپيش به مناسبت فرارسيدن سال نو و آرزوي سلامت براي كليه هموطنان گرامي، ساعات كار شعبه هاي خود را در ايام تعطيلات نوروزي به شرح زير اعلام مي كند .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛بنا به اعلام مديريت امور شعب بانك ايران زمين، ۵۷ شعبه كشيك اين بانك در ايام تعطيل نوروز ( روزهاي دوم، سوم، و چهارم فروردين ماه ۱۳۹۳) نسبت به ارائه خدمات بانكي به هموطنان اقدام مي نمايند .

بر اساس اين گزارش، شعب مذكور از ساعت ۹ الي ۱۲ در روزهاي دوم تا چهارم فروردين ماه و همچنين باجه عصر شعب مناطق آزاد از ساعت ۱۷ تا ۱۹ فعال بوده و نسبت به انجام عمليات دريافت و پرداخت بانكي مراجعان اقدام خواهند نمود.

همچنين به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به هموطنان، كاركنان شعب بانك ايران زمين  موظف شده اند نسبت به پول گذاري در دستگاه هاي خودپرداز طي روزهاي تعطيل اقدام نمايند.  



***افزايش ساعات كار شعب بانك ايران زمين در روزهاي پاياني سال


با نزديك شدن به پايان سال ۱۳۹۲ و لزوم افزايش خدمت رساني شبكه بانكي كشور، بانك ايران زمين ساعات كاري شعب خود را افزايش داد.

 بنا به اعلام مديريت شعب بانك ايران زمين، با توجه به فرارسيدن روزهاي پاياني سال و افزايش حجم مبادلات پولي و بانكي و به ‌منظور تأمين رفاه حال مشتريان، شعبه‌هاي بانك ايران زمين در تهران و شهرستان‌‌‌ها از روز شنبه ۱۳۹۲/۱۲/۲۴ تا چهارشنبه ۱۳۹۲/۱۲/۲۸ از ساعت ۸ صبح به طور يكسره تا ساعت ۱۷ آماده ارائه انواع خدمات بانكي به هم‌ميهنان گرامي هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار