اسماعیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آغاز اعطای مرخصی نوروزی زندانیان از فردا/ مرخصی‌ها شامل حال سارقین نمی‌شود

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: مرخصی ایام تعطیلات شامل حال سارقین نمی‌شود چرا که نمی‌خواهیم در ایام تعطیلات مردم دچار دل‌نگرانی شوند به همین منظور مرخصی آنها را به بعد از تعطیلات عید موکول کرده‌ایم.

"غلامحسین اسماعیلی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مرخصی زندانیان در ایام تعطیلات نوروز، اظهار داشت:‌ اعطای مرخصی نوروزی زندانیان از فردا سه شنبه(20 اسفند) آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی مرخصی‌های زندانیان در ایام تعطیل 15 روزه است و برای اینکه آنها بتوانند در ایام تعطیل در کنار خانواده خود باشند این مرخصی‌ها از افراد آغاز می‌شود.

رئیس سازمان زندا‌ن‌ها ادامه داد: در صورتی که زندانیان امنیتی نیمی از محکومیت خود را تحمل کرده باشند، بنا به نظر دادستان مجری حکم پذیرفته شده با مرخصی این زندانی‌ها موافقت می‌شود.

اسماعیلی تصریح کرد: مرخصی ایام تعطیلات شامل حال سارقین نمی‌شود چرا که نمی‌خواهیم در ایام تعطیلات مردم دچار دل‌نگرانی شوند به همین منظور مرخصی آنها را به بعد از تعطیلات عید موکول کرده‌ایم.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور همچنین در خصوص محکومین مالی و تصادفات خاطرنشان کرد: چنانچه مقامات قضایی مصلحت بدانند مرخصی این افراد 15 روز دیگر تمدید می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار