دزدان مسلح با شلیک پلیس زمینگیر شدند

فرمانده انتظامي استان مركزي از دستگيري باند سارقان مسلح دام در عمليات مأموران انتظامي شهرستان شازند خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 3 و 15 دقيقه روز گذشته، گزارشي از اهالي روستاي نيازاغه شهرستان شازند به مركز فوريت‌هاي پليس 110 شهرستان مبني بر حضور مشكوك يك دستگاه خودروي نيسان در حوالي اين روستا اعلام شد که بلافاصله تيم‌هاي عملياتي پليس شهرستان شازند براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند. 

با حضور تيم‌هاي پليس در منطقه اعلامي، سارقان كه حضور مأموران انتظامي را در محل مشاهده كرده بودند، اقدام به تيراندازي به سمت آنان كرده و با توجه به تاريكي هوا با يك دستگاه خودروي نيسان وانت از محل متواري شدند. 

سردار ملكي، فرمانده انتظامي استان مركزي در این باره گفت: بررسي‌هاي اوليه نشان داد كه سارقان با تخريب ديوار يك دامداري در حوالي روستا قصد سرقت دام از محل را داشتند كه در هماهنگي‌هاي لازم با دستگاه قضايي عمليات تعقيب و گريز با توجه به تيراندازي هاي صورت گرفته از سوي سارقان ادامه يافت.

فرمانده انتظامي استان مرکزي ادامه داد: بعد از شليك چندين گلوله به خودروي سارقان، لاستيك خودرو پنچر و وسيله نقليه متوقف شد.در اين عمليات سه تن از اعضاي اين باند مجروح و بلافاصله براي مداوا به مراكز درماني منتقل شدند. 

وی ادامه داد: يكي از سارقان نيز از تاريكي هوا استفاده كرد و از محل متواري شد كه با توجه به اطلاعات به دست آمده از سه عضو ديگر اين باند سرقت، وي نيز شناسايي و اقدامات لازم براي دستگيري آن در حال پيگيري است. 

در اين عمليات از اعضاي اين باند يك قبضه اسلحه شكاري به همراه تعدادي گلوله و مقداري وسايل و تجهيزات براي سرقت از دامداري‌ها كشف شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار