ویژه مسافران خارج از کشور؛

اعمال تخفیف 80درصدی مکالمه در نوروز امسال با 10کشور جهان

مدیر کل روابط بین اپراتور تلفن همراه اول از تخفیف ویژه مکالمه با 10کشور جهان به مناسبت ایام نوروز خبر داد.

فریبرز پاکزاد کیوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرا رسیدن نوروز، کمپین نوروزی رمینگ با تخفیف ویژه و چشمگیر همراه است.

وی افزود: کمپین نوروزی رومینگ از 5 اسفند ماه تا آخر فروردین برقرار است که در این ایام مکالمه ایران با 10کشور عربستان، عراق، امارات، افغانستان، ترکیه،آذربایجان، قزاقستان، ایتالیا، سوئد، نروژ از تخفیف 80درصدی برخوردار است.

پاکزاد در ادامه عنوان کرد: به طور مثال در کشور ترکیه که قبلاً هر دقیقه شاید 10برابر و معادل 3 یورو بود الان نرخ آن 2500 تومان مکالمه با ایران شده است.

*روشن کردن گوشی در خارج هزینه‌ای ندارد
 

مدیر کل روابط بین اپراتور تلفن همراه اول در خصوص سوءاستفاده برخی آژانس‌های مسافرتی اشاره کرد و گفت: نکته‌ی قابل توجهی اینکه متأسفانه برخی آژانس‌هایی که شانتاژ می‌کنند یعنی علاوه بر این خود سفر برایشان پول‌ساز است علیه اپراتورهای ایرانی حرف می‌زنند و می‌گویند بلافاصله بعد از روشن کردن گوشی حدود 40 هزار تومان هزینه در بر دارد در صورتی که روشن کردن گوشی و آپدیت شدن در شبکه خارج از کشور و همچنین دریافت sms  هزینه‌اش صفر است.

پاکزاد تصریح کرد: برای ارائه تخفیف قسمتی را در نظر گرفتیم که کمتر از آن برای تماس با ایران در این کشور در کمپین نوروزی محال باشد.

وی هدف از برگزاری این کمپین نوروزی را ارتقا کیفیت دانست و گفت: این کمپین نوروزی هم از نظر کیفیت کوشیده که بسترهای فنی را به طور روزانه مراقبت کند تا از حیث کیفیت ارتباط در سطح قابل قبول باشد و هم از نظر قیمت حداقل را در نظر دارد .
 
پاکزاد در پایان خاطرنشان کرد: این کمپین نوروزی به مدت 2ماه ادامه دارد و با بررسی شرایط امکان تمدید آن وجود خواهد داشت.
انتهای‌پیام/
برچسب ها: تخفیف ، 80درصدی ، مکالمه ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار