دستگیری اعضای باند خلاف‌کار با تلبس به لباس روحانیت

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: اعضای یک باند خلاف‌کار با تلبس به لباس مقدس روحانیت و صدور کارت‌های شناسایی مجعول دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، مجتبی ملکی با اعلام خبر انهدام یک باند جعل و کلاه‌برداری، گفت: اعضای این باند با توسل به اعمال متقلبانه فراوان اقدامات جاعلانه خود را در سطح وسیع ملی انجام داده‌اند.  
 
ملکی با بیان اینکه اشخاص حقیقی و حقوقی متعددی را نیز فریب داده‌اند، ادامه داد: اعضای این باند به همت حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کرمانشاه با دستور قضایی مقتضی و عملیات شبانه‌روزی در خارج از استان کشف و دستگیر شده‌اند.  
 
به گفته دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، این باند با تلبس به لباس مقدس روحانیت و سایر پوشش‌های غیرواقعی و صدور کارت‌های شناسایی مجعول و فراوان اهداف خود را پیش برده‌اند.  
 
این مسئول تاکید کرد: این افراد با زحمات قابل تقدیر نیروهای حفاظت و اطلاعات دادگستری در چنگال قانون گرفتار شده‌اند و از این افراد مقادیر بسیار زیادی از اوراق و سربرگ‌های ادارات و سازمان‌های مختلف، مهر، سلاح‌های سرد و مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و ضبط شده است.  
 
ملکی ضمن تاکید مواضع مصرح دستگاه قضایی استان از برخورد قاطع و قانونی دادگستری با جرائم سازمان یافته، بیان داشت: با چنین مجرمان و جرائمی که امنیت عمومی را دست‌خوش خدشه می‌کنند و خط قرمزهای قانون و هنجارهای اجتماعی را زیر پا می‌گذارند، رافت و ترحمی به خرج نمی‌دهیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار