ساری/

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از 26 اسفند ماه در مازندران

پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در اطلاعیه‌ای از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز در محورهای مواصلاتی استان از 26 اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛ از پلیس راه مازندران به دلیل حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز و افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی مازندران، برای ارتقای ضریب ایمنی و ایجاد کشش و روانی ترافیک محدودیت‌های ترافیکی از 26 اسفند تا 16 فروردین ماه در محورهای پرترافیک مازندران اجرایی می‌شود.

عبور انواع موتورسیکلت در طول اجرای این طرح در تمامی آزاد راه‌ها و بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی برون‌شهری استان ممنوع است.

همه محورهای برون شهری که محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد فاسد شدنی و سوختی مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل از وسایل نقلیه فقط در راه‌های یک طرفه اجرا می‌شود.

در محورکرج ـ چالوس، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در این محور همچنان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای 4، 8، 13، 14،15و 16 فروردین ماه تا ساعت 3 بامداد روزهای بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت 3 بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه است.

پلیس مازندران درباره وضعیت محور تردد اعلام کرد: در محور فیروز کوه تردد انواع تریلر و کامیون به جز خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز سه شنبه 27 اسفندماه تا ساعت یک بامداد روز سه شنبه 5 فروردین ماه و همچنین از ساعت 6 صبح روز پنج شنبه 7 فروردین ماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه 19 فروردین ماه و از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 11 فروردین ماه تا ساعت 12 ظهر روز شنبه 16 فروردین ماه از تهران به قائمشهر نیز ممنوع است.

تردد انواع تریلر در مسیر هراز کماکان ممنوع است و تردد انواع کامیون و کامیونت به جز خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 27 اسفندماه تا ساعت یک بامداد روز سه شنبه 5 فروردین ماه از ساعت 6صبح روز پنج‌شنبه 7 فروردین ماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه 9 فروردین ماه و از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 11 فروردین ماه تا ساعت 12 ظهر روز شنبه 16 فروردین ماه از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13 روزهای 4، 8، 14 و 15 فروردین ماه تا ساعت یک بامداد روزهای بعد از رودهن به آب اسک ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای یاد شده تا ساعت یک بامداد روزهای بعد از آب اسک تا رودهن محدوده مشاء بصورت یکطرفه است.

همچنین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه استان مازندران با شماره تلفن 2182920-0151 و 2182934-0151 بطور شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های استان است./س

برچسب ها: اعمال ، محدودیت ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.