15 پیشنهاد برای کمک به نیازمندان/ خیلی ها سفره عیدشان رنگی نیست

در روزهای اخر سال، بخش زیادی از نیازمندان، سفره های عید شان رنگی نیست. دست شان تنگ است. سایه خانواده ای بر سر ندارند. روی تخت بیماری هستند و هزینه های درمانی برای آنها دردی دو چندان شده. در هفت آسمان هم ستاره ای، همسری، فرزندی، پدر یا مادری هم ندارد و ... .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، بی تفاوتی اجتماعی، حالتی است که در آن، مردم یک جامعه نسبت به سرنوشت اجتماعی خود و دیگر افراد جامعه بی تفاوت باشند. از منظر آسیب شناختی، بی تفاوتی در جامعه نوعی بیماری اجتماعی شناخته می شود، همان گونه که در نقطه مقابل آن، هرگونه اعتنای اجتماعی و نوع دوستی در حیات فردی و اجتماعی، نشانه پویایی و سلامت اجتماعی است. حالا که وجود برخی مشکلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی زمینه ای را برای افزایش بی تفاوتی اجتماعی مهیا کرده است، بد نیست، ما کمی دوربین را به سمت خود برگردانیم و سهم خود را برای بالا بردن اعتنای اجتماعی (فارغ از همه مشکلات موجود) ببینیم. در روزهای اخر سال، بخش زیادی از نیازمندان، سفره های عید شان رنگی نیست. دست شان تنگ است. سایه خانواده ای بر سر ندارند. روی تخت بیماری هستند و هزینه های درمانی برای آنها دردی دو چندان شده. در هفت آسمان هم ستاره ای، همسری، فرزندی، پدر یا مادری هم ندارد و ... .

خبرآنلاین با معرفی 15 نهاد غیر دولتی که نیازمند دریافت کمک های مردمی هستند، پیشنهاد هایی برای کمک به نیاز مندان می دهد. نیاز مندانی که نیازهای متفاوتی (نقدی و غیر نقدی) دارند و شاید هر قدمی، می تواند منجر به ایجاد لبخندی بر لب نیازمندی شود؛


بنیاد خیریه دست های مهربان

بنیاد خیریه دست های مهربان با اخذ مجوزهای رسمی و شماره ثبت 21674 در سال 1386 تاسیس و فعالیت خود را با تمرکز بر حمایت و توانمندسازی زنان و کودکان بی سرپرست و بد سرپرست آغاز نموده است. دستهای مهربان، سازمانی غیردولتی، غیر سیاسی، مستقل و مردم نهاد است که برای رفع محرومیت و کمک به اقشار نیازمند به ویژه زنان و کودکان نیازمند کمک و حمایت، با انگیزه والای انسان دوستی و کمک به همنوع در سطح کشور فعالیت می کند.

بنیاد خیریه دستهای مهربان تاکنون سرپرستی بیش از 800 خانواده از ایتام و زنان سرپرست خانواده را بر عهده داشته که به یاری خدا در نتیجه کوششها و توانمندسازی های انجام شده، تاکنون حدود 200 خانواده از این عزیزان از وضعیت مددجویی خارج شده اند.

 

بنیاد خیریه سپهر

بنیاد خیریه سپهر به عنوان یک مؤسسه غیر انتفاعی ، غیر سیاسی و غیر تجاری بعد از زلزله تأسف بار بم در پنجم دیماه 1382 به منظور خدمت رسانی به بخشی از آسیب دیدگان زلزله بم با مجوز سازمان بهزیستی کشور تاسیس و در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری تهران تحت شماره 16683 در خرداد ماه 1383به ثبت رسید . اهداف و فعالیتهای این بیناد خیریه شامل : نگهداری و سرپرستی فرزندان سپهر،حرفه آموزی ، اشتغال و توانبخشی مصدومین ضایعه نخاعی و معلولین جسمی،حرفه آموزی و اشتغال زنان سرپرست خانوار و دختران خود سرپرست،نگهداری و مراقبت سالمندان تنها، آموزش ، توانبخشی و حرفه آموزی کودکان و نوجوانان معلول ذهنی، آموزش و توانبخشی خانواده و کودکان ناشنوا و کم شنوا و مدیریت کلینیک مددکاری بنیاد خیریه سپهر است.

 

بنیاد کودک

بنیاد کودک که در ایران به نام موسسه خیریه رفاه کودک رسماً به ثبت رسیده بیش از 17 سال است که حمایت مالی و معنوی از دانش آموزان مستعد و نیازمند ایرانی ، مبارزه اصولی با فقر و ناتوانی را با گسترش دانایی و دانش اندوزی آغاز نموده است.بنیاد کودک ایران عمیقاً اعتقاد دارد که ریشه کنی فقر در کشور تنها با برقراری امکانات تحصیل و کسب دانش ممکن است و در راه نیل به این هدف مقدس، دست تمامی ایرانیان میهن دوست را می فشارد. بنیاد کودک هم اینک با 14 شعبه فعال در ایران و بهره مندی از کمک مؤسسات خیریه همگام واقع در اقصی نقاط جهان، همچون امریکا، سوئیس، امارات متحده عربی، کانادا و آلمان بیش از 5517 دانش آموز مستعد و خانواده های نیازمند آنان را در مقاطع مختلف تحصیلی از ابتدایی تا دانشگاه تحت پوشش کمک های مستمر خویش قرار داده و از شمار قابل توجهی از دانش آموزان نابینا ، ناشنوا و بیماران سرطانی و کلیوی نیز با ارائه کمک های مختلف نیز حمایت کرده است.

 

بنیاد خیریه طباطبایی (برای کودکان)

بنیاد خیریه طباطبایی به عنوان یک سازمان غیردولتی، غیرانتفاعی وغیرسیاسی با هدف تامین کمک در زمینه بهداشت درمان و آموزش کودکان خصوصأ کودکان خانواده های نیازمند تاسیس گردیده و خدمات خود را در زمینه های زیر متمرکز نموده است:تامین کمک مالی برای احداث بیمارستان و درمانگاه برای کودکان نیازمند،تأمین هزینه درمان بیماری های صعب العلاج برای کودکان نیازمند،تامین امکان استفاده از روشهای جدید درمان برای بیمارستانهای کودکان،تامین تجهیزات و داروهای مدرن برای بیمارستانهای کودکان،تامین کمک مالی برای ساختن مدارس و کتابخانه های جدید برای کودکان،ارایه کمک در زمینه تأمین کتاب و لوازم التحریر برای کودکان خانواده های نیازمند،همکاری و تبادل تجارب با سازمان های دولتی و غیر دولتی و سازمان ملل متحد در حوزه اهداف بنیاد،جذب مساعدت و همیاری نیکوکاران در گوشه و کنار کشور و خارج از کشور در راستای کمک به کودکان.

 

بنیاد خیریه کودکان اوتیسم

بنیاد خیریه کودکان اُتیسم انجمنی است که از سال ۱۳۸۹ تاسیس شد و برای افراد مبتلا به طیف اُتیسم و خانواده های آنان فعالیت می کند. این انجمن متشکل از افراد خیر، والدین، متخصصان و افراد داوطلب است که به دنبال تحقق اهداف از پیش تعیین شده در راستای بهبود سطح خدمات، حمایت‌ها و کیفیت‌های زندگی افراد دارای اختلالات طیف اُتیسم و خانواده‌هایشان فعالیت می کنند. بنیاد خیریه کودکان اُتیسم از ابتدای شکل گیری خود تمام همت و تلاش خود را صرف کرده تا به خانواده‌‌های دارای کودکان طیف اُتیسم خدمات مورد نیاز را ارائه کند. این خدمات عبارتند از:گفتار درمانی، خانواده ‌درمانی،کاردرمانی.

 

آسایشگاه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک مأمنی مطمئن برای نیازمندان واقعی است، غیر انتفاعی و غیر دولتی. هیچ شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی در آن سهمی ندارد و کسی حق برداشت مبلغی به عنوان سهم یا سود ندارد. هزینه های آن توسط خیرین و نیکوکاران تأمین می شود و تمام آن برای اهداف موسسه به کار گرفته می شود. تأمین هزینه آسایشگاه مشارکت ، احداث ساختمان های مورد نیاز، مشارکت در تأمین هزینه برای تکمیل ساختمان های در دست احداث ،. کمک های نقدی و غیرنقدی، تأمین هزینه یک یا چند وعده غذای مددجویان به مناسبت های مختلف، اختصاص هزینه مراسم شب هفت، چهلم و یا سالگرد عزیزان درگذشته خود به این مرکز، اختصاص نذورات نقدی و یا غیر نقدی ، از قبیل گوسفند نذری، عقیقه و قربانی، در اختیار گذاشتن املاک و دارائی (با شرط استفاده مشخص در زمان حیات)، اهدای اجناس نو و دست دوم به جذب کمک های مردمی می پردازد.

 

موسسه خیریه بهنام دهش پور

مؤسسه خیریه کمک به بیماران نیازمند مبتلا به سرطان که با نام «موسسه خیریه بهنام دهش ‏پور» معروف می‌باشد، درحقیقت نام جوان هموطن قهرمانی را بر پیشانی دارد که در آغاز هفدهمین بهار زندگیش مبتلا به بیماری سرطان شد و سه سال پنجه در پنجه این بیماری افکند و متأسفانه علیرغم معالجات مختلف در داخل و خارج از کشور در ٢١ سالگی عمر کوتاهش به پایان رسید.

 

موسسه محک

مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با نام اختصاری " محک " از سال 1370 و با شماره ثبت 6567 در قـالب یک سـازمان غیر انتفاعی- غیر دولتی با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 14 سال و خانواده‌های آنـان آغاز کزده است. در طـول دو دهه فعـالیت، محک بـا بهره‌گیری از کمک های انسان دوستانه مردم نیکوکار و همراهی مدیران نیک اندیش و تلاش پیگیر نیروهای داوطلب و موظف خود به موفقیت های چشمگیری در حوزه های امور خیریه، درمان و تحقیقات دست یافته ا و به یکی از قطب های درمان در خاورمیانه تبدیل شده است.محک تا کنون بیش از 18000 کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است.

 

موسسه خیریه زنجیره امید

مؤسسه خیریه بین المللی زنجیره امید در تاریخ ۵ تیرماه ۱۳۸۶ با شماره ثبت ۲۲۸۷۶ تأسیس شد . هدف اصلی این مجموعه فراهم نمودن خدمات پزشکی و درمانی به کودکان زیر ۱۸ سال بی بضاعتی است که از بیماریهای قلبی و ارتوپدی و ناهنجاریهای ترمیمی و پلاستیک رنج می برند . این مؤسسه همکای های علمی نزدیکی با مؤسسه خیریه بین المللی زنجیره امید فرانسه(La Chaine de l'Espoir) دارد که در سال ۱۹۹۸ توسط پروفسور آلن دلوش تأسیس گردیده است و در ۱۶ کشور دنیا دارای شعبه می باشد

 

موسسه آموزشی نیکوکاری رعد

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در سال ۱۳۶۳ با هدف ارائه خدمات آموزشی و حمایتی به معلولین جسمی - حرکتی جهت اتکاء بیشتر به خویشتن و حضور موثر و فعال در اجتماع به عنوان یک سازمان غیر دولتی (NGO) تاسیس شد .

 

انجمن مددکاری امام زمان(عج)

انجمن مددکاری امام زمان عجّل ا... تعالی فرجه الشریف در سال 1349 (حدود 40 سال پیش)، با همت جمعی از انسانهای خیراندیش و با احساس و در پاسخ به ندای ملکوتی ا... ا... فی الایتام (خدا را ، خدا را در امر یتیمان درنظر آورید) پدر یتیمان، حضرت علی علیه السلام در شهر تاریخی اصفهان شکل گرفت و راه و روش آن امام بزرگوار را درحمایت از خانواده های یتیم نیازمند ، سر مشق و برنامه خویش قرار داد. انجمن در راستای رسالت خطیر خویش، ضمن توجه و تأکید بر ابعاد تربیتی و مراقبتهای اخلاقی ، خانواده های تحت پوشش را در تأمین نیازهای ضروری از جمله خوراک و پوشاک ، مسکن ، درمان و نیز اشتغال ،  ازدواج و تحصیل فرزندان از دبستان تا دانشگاه یاری می دهد که بخشی ازاین خدمات  در سال 1386 به جهیزیۀ 723 نوعروس و تحصیل650.دانشجو و 2675  دانش آموز یتیم اختصاص داشته است.

 

موسسه خیریه مهرآفرین

مهم ترین فعالیت های موسسه خیریه مهرآفرین عبارت اند از: توانمندسازی و پشتیبانی از زنان نیازمند و آسیب پذیر (بی سرپرست و بد سرپرست) و کودکان بازمانده از تحصیل به ویژه کودکان کار و خیابان، تلاش برای برپایی مراکز آموزشی ( در سطوح مختلف ) برای گروه هدف موسسه ( کودکان کار و خیابان ، دانش آموزان نیازمند بازمانده از تحصیل)، آموزش زنان، نوجوانان،‌خصوصاَ کودکان برای ارتقای سطح فرهنگ و مقاوم ساختن آنها در برابر مشکلات، با تمرکز روی آموزش و سوادآموزی، حمایت تحصیلی از دبستان تا دانشگاه به امید قطع فقر در این نسل از خانواده، آموزش مادران در تربیت کودکانشان. برگزاری تورهای تفریحی/ آموزشی برای مادران، کودکان و نوجوانان نیازمند و کاهش انواع آسیب‌های وارده بر قشر ضعیف جامعه (زنان و کودکان) از طریق حمایت‌های .

 

جمعیت خیریه تولد

جمعیت خیریه تولد دوباه یک سازمان خود جوش مردمی متشکل از توابان اعتیاد و فعالان دانشگاهی است که موسسان آن با بهره گیری از الگوی راهبردی «بسیج» و 20 سال تجربه کاربردی راه اندازی جمعیت های درمانی بهبودی پایدار معتادان، فعالیتهای خود را از سال 73 در جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده اند.راهبردهای اجرائی این جمعیت با توجه به توان تجربی میدانی و عملی این فعالان تدوین گردیده است. این جمعیت از سال 81 با هدف اختصاصی جهت ترک فیزیکی سم زدائی به روش پرهیز مدار و ایمان مدار به صورت رسمی آغاز به فعالیت نموده است و اکنون به فضل و قوه الهی جمعیت تولد دوباره به عنوان بزرگترین تشکل فعال در عرصه مهار اعتیاد، کاهش تقاضا، پیشگیری، کاهش آسیب و فرهنگ سازی و نیز چگونگی زندگی معنوی به دور از وابستگی ها در سراسر کشور فعالیت دارد. 50 کانون سم زدائی، شلتر، مراکز کاهش آسیب، مراکز خدمات مشاوره ای از جمله دستاوردهای این جمعیت است.

 

جمعیت امداد دانشجویی - مردمی امام علی (ع)

جمعیت امداد دانشجویی - مردمی امام علی (ع) یک سازمان مردم نهاد، مستقل، غیر دولتی و غیر سیاسی دانشجویی - مردمی می باشد که در سال 1378 با هدف شناخت و کاهش با هدف کاهش معضلات اجتماعی و نیز امداد رسانی به نیازمندان به خصوص کودکان و زنان تاسیس شد. این جمعیت دارای مجوز فعالیت از وزارت کشور و نیروی انتظامی به شماره ثبت 19061 در ایران و همچنین دارای مقام مشورتی در شورای امور اقتصادی - اجتماعی سازمان ملل متحد می باشد. موسس و تئوریسین اندیشه ها و طرح های این جمعیت آقای شارمین میمندی نژاد بوده اند.

 

مرکز معلولین بچه های آسمان

بچه های آسمان مجموعاً در حدود 200 معلول ذهنی و جسمی به علاوه تعداد 50 نفر کودک خیابانی را تحت پوشش و سرپرستی دارد. ساختمان فعلی توسط فردی خیر وقف این کودکان شده. مکان نگهداری قبلی این بچه ها که در واقع مرکز اصلی توانبخشی و نگهداری معلولین ذهنی بچه های آسمان است در منطقه اوشان فشم مستقر است.

 

ردیف

نام مرکز 

شماره تماس موسسه

کمک های غیر نقدی 

نشانی اینترنتی

1

دست های مهربان 

021-

66431102

کمکهای غیر نقدی شامل: وسایل آموزشی، کمک آموزشی و تحصیلی، اسباب بازی، لوازم مورد نیاز برای تکمیل جهیزیه مددجویان، پوشاک نو و مواد غذایی قابل نگهداری 

www.dmngo.ir

2

بنیاد خیریه سپهر

26204323 -26204322

تامین کالاهای مورد نیاز مراکز نگهداری فرزندان سپهر ، بخش سالمندان ، مراکز توانبخشی و حرفه آموزی کودکان ونوجوانان معلول ذهنی ، مرکز حرفه آموزی و توانبخشی خانواده وکودکان ناشنوا و کم شنوا و همچنین نیازهای پزشکی کلینیک مجتمع سپهر و مرکز جامع توانبخشی خود  پذیرای کمک های غیر نقدی است. 

www.sepehrcharity.com

3

بنیاد کودک

 

کفالت یا سرپرستی انفرادی، شامل مواد غذایی، البسته نو، لوازم خانگی نو، کمک به مددجویان بیمار، تأمین و تخصیص تنخواه جهت تهیه دارو های مورد نیاز رایگان خانواده های محروم و دارای کودکان بیمار.تأمین و راه اندازی مرکز اقامتی جهت بیماران سرطانی 

تحت پوشش گرفتن تعداد قابل توجهی از کودکان بیمار؛ تأمین هزینه پیوند اعضاء 

childf.com

4

بنیاد خیریه طباطبایی(برای کودکان)

88322576

لباس،کفش، کیف مدرسه، لوازم التحریر، کمک ویژه افراد متخصص در زمینه کمک به کودکان از جمله پزشکان اطفال، نویسندگان داستان و اشعار کودکان، پرستاران، مربیان کودک

www.tcffc.org

5

بنیاد خیریه کودکان اوتیسم

۸۸۹۰۹۳۱۳

-

www.autismcharity.ir

6

آسایشگاه خیریه کهریزک

9-56525804

تأمین هزینه آسایشگاه مشارکت ، احداث ساختمان های مورد نیاز، مشارکت در تأمین هزینه برای تکمیل ساختمان های در دست احداث ،. کمک های نقدی  و غیرنقدی، تأمین هزینه یک یا چند وعده غذای مددجویان به مناسبت های مختلف، اختصاص  هزینه مراسم شب هفت، چهلم و یا سالگرد عزیزان درگذشته خود به این مرکز، اختصاص نذورات نقدی و یا غیر نقدی ،  از قبیل گوسفند نذری، عقیقه و قربانی، در اختیار گذاشتن املاک و دارائی (با شرط استفاده مشخص در زمان حیات)، اهدای اجناس نو و دست دوم به جذب کمک های مردمی می پردازد

kahrizak.com

7

موسسه خیریه بهنام دهش پور

22718083

مواد غذایی، پوشاک، مواد بهداشتی و شوینده، نوشت افزار 

www.behnamcharity.org.ir

8

موسسه محک

23540

کالاهای اهدایی به دو گروه کالاهای مصرفی و تجهیزات و دستگاه‌های پزشکی دسته‌بندی می‌شوند. شما می‌توانید با تماس با یکی از دفاتر محک از لیست اقلام و تجهیزات مورد نیاز موسسه و بیمارستان محک مطلع شوید.

www.mahak-charity.org

9

موسسه خیریه زنجیره امید

۸۸۲۰۹۲۵۹      

با توجه به اهداف مؤسسه در درمان کودکان محروم در ۳ رشته قلبی ، ارتوپدی و ترمیمی کمکهای حامیان در بخش های تأمین هزینه های درمانی کودکان ، تأمین هزینه های خرید تجهیزات پزشکی و یا پشتیبانی و ساخت مراکز درمانی تخصصی و بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد .

zanjirehomid.com

10

موسسه آموزشی نیکوکاری رعد

۸۸۰۸۲۲۶۶

کمکهای غیر نقدی شامل انوع اقلام و اجناس

raad-charity.org

11

انجمن مددکاری امام زمان(عج)

4461881

اهدای گوشت گرم، اهدای برنج و روغن، اهدای لباس و کفش، اشتراک ماهانه

imam-zaman.com

12

موسسه خیریه مهرآفرین

 

88206708

-

www.mehrafarinorg.com

13

جمعیت خیریه تولد دوباره

44252000

-

www.rebirth.ir

14

جمعیت امداد دانشجویی - مردمی امام علی (ع)

55603936

-

www.sosapoverty.org

15

آسایشگاه معلولین ذهنی و جسمی بچه‌های آسمان

۲۲۲۴۷۷۹۹

-

www.asemancharity.com/


برچسب ها: وبگردی ، نیکوکاری ، سال ، آخر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۶
در انتظار بررسی: ۱۳
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۴:۰۵ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام من پول ندارم گوشی بخرم بابام کارگر حقوق خیلی کمی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۸ دی ۱۴۰۰
کمک میخوام دیگه توان نوشتن ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
سلام تو یه شرکت کار میکنم حقوقم اداره کاریه خدارا شکر ولی دهم هر برج حقوق میده یازده زوز دیگه دستم خالیه برای شب یلدا چیزی بخرم باید خجالت زن وبچه را بکشم اگه مقدور هست به من کمک کنید ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۲۲:۰۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
بسمه تعالی
باسلام درود خدمت همه خیران گرامی ، من در روستای زندگی. میکنم که واقعا هر وقت نگاه به بچه های بی سرپرست و یا بد سر پرست میکنم هر چه قدر توان خودم هست به انها کمک میکنم این بچه ها در رده های سن پایین شروع به کارگری،حتی شروع به جمع کردن زباله های پلاستیکی برای هزینه های خانه میکنن این بچه ها واقعا استعداد های بی نظیری دارن اما بدون هیچ پشتوانه ای هیچ کاری نمیتوانند انجام دهند ممنون میشم فکری به حال این بچه ها بکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
سلام من یه همسایه دارم این برنامه رو دیدم ازشما کمک خواستم براشون یه دختر بیچاره که شوهر نکرده به خاطر مراقبت ازمادر سکته ایش که یه قسمتش فلج شده این دختر بدبخت که داره ازمادرش مراقبت میکنه چه جور خرج غذاودارشون تعمین کنه ماهم که همه بدبختیم نمیتونیم کمکش کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
سلام خانمی هستم با۳تا بچه شوهرم افغانی رفت بچه ها بدون شناسنامه هیچ گونه درآمدی ندارم خواهشن کمک کنید بچه نمتونم بفرستم مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۴۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
سلام من یتیم هین پدر و مادر ندارم ۱۷ سال سن دارم کمک کنید خواهش میکنم کمک کنید خوب فکر کنید من هم پسراشون هستم خواهش کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
سمانه احمدی
۰۱:۵۱ ۲۲ تير ۱۳۹۹
با سلام من سه فرزند دارم و شوهرم الان سه ساله که ساق پاش شکسته و نیاز به عمل و پلاتین داره من وضع مالی خوبی ندارم شوهرم خونه نشین شده و دیگه نمیتونه سر کار بره حتی نمیتونه راه بره به هر دری زدم هرجا رفتم هر جا گفتم همه گفتن پیگیری میکنن اطلاع میدن اما ندادن خواهش میکنم کمکمون کنین بخاطر سه تا بچم شوهرم خیلی زجر میکشه کاری کنین تا عملش کنن و سر پا بشه من هیچی ازتون نمیخام فقط کمک کنین شوهرم عمل بشه .خدا خیرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام خداهمه جا هست خدابه همه مردم دنیا کمک میکنه
Netherlands
ایدا
۲۲:۱۸ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
واقا دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۱۶:۲۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
سلام پدرم فوت کرده و مادرم خیلی مریضه به هر دری زدم فایده نداشتنه پول درمان مادر رو دارم نه اجاره خونه خودم هنوز بچه ام کسی رو ندارم شما رو به خدا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۴:۳۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
شوهرم تصادف گروه دوتا بچه دارم.به کمکتون نیاز دارم اگه در حد.به بومه اسباب بازی هم با شه ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
سلام ما یتیم هستم مابه کمک شما نیاز داریم اگر شما به ما یتیم ها کمک کنید خیلی ممنونم چون که نداریم سفره‌ای برای عیدمان بچینیم نتوانستیم برای خودمان لباسی بخریم چون که وضع مالی مان خیلی خراب تورا به خدابه ما کمک کنید اگر میخواهید به ما کمک کنید لطفا چونکه نیاز داریم امسال عید مان عید نشد به خاطر بی پولی مابه کمک شما نیاز داریم
Iran (Islamic Republic of)
ع
۲۰:۳۹ ۰۳ فروردين ۱۳۹۸
سلام درودشوهرم اعصابی هست وچهارمهره راهم عمل کردیم ازکارافتاده من دارای پنچ فرزندهستم اولی دختردرس میخواننداخری پسراست یک سال پنچ مااست زندگیم سخت میگذردنمیدونم چکاربکنم
Iran (Islamic Republic of)
زندگی
۱۹:۲۱ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام..اولین کاری که باید کرد باید برید زیر نظره کمیته امداد...که وقتی جز کمیته باشید...خدا هست
Iran (Islamic Republic of)
ساحل
۰۹:۳۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۷
باسلام .بنده عضو مرکز نیکوکاری بانوان هستم وبه طور مستقیم با قشر آسیب پذیر جامعه در ارتباطم(زنان بد سرپرست و بی سرپرست)اگر کسی مایل به همکاری و کمک به این خانواده ها هست .درخدمتشون هستیم..اجرتان با خدا
Iran (Islamic Republic of)
محمود زغاولی
۲۳:۵۷ ۰۴ مهر ۱۳۹۷
سلام ترو خدا هر کی حرفامو بشنوه وقادره کمکم کنه من خیلی دلتنکم واسه خودم واسه دخترم که ندارم براش حتی کلوچه بخرم به من کمک نکنید به دختر سه ساله که واسه یه بستنی باید کلی گریه کنه تا خوابش ببره وبخوابه هرکی تونست خدا خیرش بده محتاجم به خدا قبول دارم بیایید تحقیق کنید ببینید حرفام همه راسته این حرفام هم از گوشی همسرمه دارم میفرستمش
Iran (Islamic Republic of)
محمود زغاولی
۲۳:۳۲ ۰۴ مهر ۱۳۹۷
سلام ترو خدا کمکم کنید ازدواج کردم وهمسرم بیکاره ویه دختر دارم الان چند روزه ازم میخاد هلو براش بخرم ومن ندارم شبها گشنه میخابه هیچی ندارم بش بدم خسته شدم کسی نیست حرفامو بشنوه تا کی دلم تیکه تیکه میشه وقتی دخترمو میبینم مریض میشه پول ندارم حتی یه شربت واسش بخرم کمک کنید شمارو به امام حسین قسم کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
زندگی
۱۹:۲۴ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
با سلام..برید کمیته امداد شرایطون بگید میان تحقیق اگر درست باشه کمک میکنه...حتی میتونید وام اشتغال بگیرید..برا عضو شدن دردسر داره ولی تلاش کنید میشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
فاطمه هنری
۰۹:۱۹ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
با سلام
من زنی ۳۴ ساله هستم همسرم نه معتاد است نه بدفقط کم درامد است فرزندم سالم است خدا رو شکر و با استعداد .از اول زندگی با سختی زندگی کرده ام کار کرده ام و کار و کار و کار ولی واقعا الان هم من و هم همسرم دست به هر کاری زدیم چون سرمایه نداشتیم و هر کاری که انجام دادیم با وام بود زمین خورده ایم از شما خواهش می کنم دستی توانگر مرا یاری کند تا از شر این بد بختی پیش امده رها شویم من خیلی کارها از دستم بر می اید که انجام دهم ولی سرمایه ندارم از نظر ذهنی درگیرم تو رو به خدا کسی به ما کمک کند
United States of America
ستاره
۰۰:۴۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
سلام چجوری میشه توی مجازی حرف کسی که ازت درخواست کمک میکنه باور کنی!؟! بعضیا دروغ میگن احتیاج ندارن اما کارشون گداییه‌. اما از طرفی درخواست کسی رو داخل مجازی رد کنی و اون واقعا نیاز داشته باشه خدا خوشش نمیاد.. لطفا راهنمایی کنید چطور مطمئن شم طرف نیازمنده
Iran (Islamic Republic of)
زندگی
۱۹:۲۶ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام..باید موسسه های زیادی هستن راهنماییتون میکنن بزنید میارن بالا
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۰۱:۱۶ ۲۲ دی ۱۴۰۰
من راست میگم تور خدا بهم کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ضامن آ هو
۱۳:۰۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام من دختری معلولم ونمیتوانم کارکنم ویک خواهر مریض دارم وپول قرض کردم وحالاتوان پرداخت آن راندارم لطفا کمکم کنید من شرمنده طرف شدم وهرروز پولش رو میخواهد من یک ملیون وهشتصدتومان بدهی من هست لطفا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۶:۳۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
من منتظر جوا ب میمونم
Iran (Islamic Republic of)
ضامن آ هو
۱۳:۰۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام من دختری معلولم ونمیتوانم کارکنم ویک خواهر مریض دارم وپول قرض کردم وحالاتوان پرداخت آن راندارم لطفا کمکم کنید من شرمنده طرف شدم وهرروز پولش رو میخواهد من یک ملیون وهشتصدتومان بدهی من هست لطفا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۶:۳۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
البته خواهش میکنم دچار سو تفاهم نشید مسئله اصلا نکته منفی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۶:۴۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
اگر بتونید کمکم کنید من هم خیلی بیشتر از بدهی تون از سعی میکنم جبران کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
سلام من سیدهستم ازجدم میخوام روب همه جااوردم ب این سایتم پناه اوردم ایشالاه یکی باشه دستموبگیره خیلی ب کمک نیازدارم تورخدااگه میتونیدکمکم کنیدیاشماره ی ادم خیراگه میشناسیدبهم بگیدپدرم فوت کرده هیچکسوندارم خودم تنهازندگی میکنم ی دختریودوستدارم ک رفتم خواستگاری اماپول مراسمای اولیروندارم یاحداقل پول پیش ی خونه بخداصواب داره تورقران اگه کسی میتونه کمک کنه سمت تهران ورامینم میتونیدپرس وجوکنیدک دروغ نمیگم میتونیدبیایدشرایطموببینید.کسی میتونه لبخندب لب ی جون یتیم بیاره ک بخاطراینکه دستش خالیه نتونه ب زندگی وخوشبختیش برسه
Iran (Islamic Republic of)
حسبی الله
۱۹:۳۰ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام..اگه تنت سالمه این خودش یه امتیازه..بگرد کار پیدا کن...تلاش کنی خودتو جمع جور میکنی...ازدواج خوبه ولی این روزا با عقلت برو جلو...عقد ساده ای بگیر زندگیتو کم کم اوکی بعد بدون هیچ منتی خودت مراسم بگیر
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۱:۳۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
سلام هرکجا نوشتم کمکم کنید ولی هیچ کس نیست کمک کنه
Canada
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
سلام چطورمیشه به نیازمندان کمک کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
اگه واقعا میخواین کمک کنید به داد ما برسین تا ما هم برای یک بار ک شده از پول خودمون لباس بخریم دلمون خوش کنیم
ن اینکه با لباس کهنه مردم دلخوشی کنیم
دل ما یک رنگه اما سفره خونه من هیچ رنگی نداره
اگه من شمارمو بدم کمکی هست ک بمن بشه میخواین شماره تلفنمم بدم اصلا تصویری ببینی منو
فقط یه لحظه تو دلتون باور کنید همین
ممنونم خانم خدادادی از بوشهر
United States of America
مریم
۲۰:۵۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
سلام توروخدا ب ما کمک کنه داریم از گرسنگی میمیریم هیچی نداریم بخوریم حتی لباس درست نداریم بپوشیم توروخدا کمکمون کنید التماس میکنم کمکمون کنید کرایه نشینم هستیم نداریم کرایه خونه بدیم اگه ندیم از خونه بیرونمون میکنن اواره کوچه خیابون میشیم 4تا خواهریم با مدرومادر پیر افتاده ای شمارو ب خدا کمکمون کنید.
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۰۷:۲۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
من از نظر دین اسلام حتما باید به نیازمندان وفقیران کمک کنم تا که خداوند گناهانمان را ببخشد و مارا در روز قیامت بیامرزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
سلام.30سالمه ولی آرزوی یه عید واقعی با لباس نو دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
سلام موفق باشید عالی بود
Sweden
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
سلام .پسرم یک سالشه ..مشکلی براش پیش اومده میخواستم ببرمش دکتر پول ندارم ..خواهش میکنم راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
انشالله خداوند شفاشو بده
Iran (Islamic Republic of)
زندگی
۱۹:۳۲ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام به بیمارستان برید اونا خودشون مراکزی میشناسن باهاشون صحبت میکنن..اگر حرفاتون صحت داشته باشه کمک میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
ممنون بابت این خبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
سلام من خانمی هستم توروستایی ازخراسان رضو ی دوتا بچه دارم شوهرم معتاده توخانه اجاره ای زندگی میکنم زندگی برام سخت شده پول برای خریدن محیتاج زندگی ندارم
United States of America
مریم
۰۲:۰۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
سلام خواهش میکنم ب منو خانوادم کمک کنه ک داریم از گرسنگی تلف میشیم که هیچی نداریم بخوریم هیچ درامدیم نداریم کرایه خونمونم رسیده نداریم بدیم اگرم ندیم از خونه بیرونمون میندازن التماس میکنم کمکمون کنید ما 4 تا خواهریم با پدر مادر پیری شمارو قسم میدم کمکمون کنید ناامیدمون نکنید .
Iran (Islamic Republic of)
خداا
۱۹:۳۳ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام برید کمیته امداد..واجد شرایط باشید و پدرتون سنش بالای ۶۰سال باشه بهتون کمک میکنن
Iran (Islamic Republic of)
حسن رهبری
۱۶:۰۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
مردی سی و هفت ساله ام وضع مالی خرابه خونه ندارم خانمم تنهام گذاشت موندم با یه بچه هر جور میشه به دادم برسید خوراک ندارم لباس ندارم بقران شده بعضی شبها نان خالی هم نداریم به ولای علی گرسنه می خوابیم.ای خدا میشه دست همتی بر سر بچم کشیده بشه و از بدبختی رهایمون کنه.کمک کنید احتیاج دارم
Iran (Islamic Republic of)
سما
۱۷:۰۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
سلام من یه دختر ١٩ساله ام پدرم یک ساله فوت شده پول برا خوراک و دکتر ندارم و بخاطر بی پولی نتونستم درسم روادامه بدم و خواهرم که نامزده پول جهیزیه اش رو نداریم که بدیم و حتی پول اجاره خونه نداریم بدیم هرکسی میتونه کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۶ دی ۱۳۹۶
بسیار عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
چرا عیدی ما هنوز واریز نشده ؟!فردا هم عید است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۳ دی ۱۳۹۶
با عرض سلام و تشکر از زحماتتون.

می‌خواستم بدونم آیا راهی‌ هست که من بطور مستقیم ارتباط برقرار کنم با یک خانواده نیازمند که یه بار کوچکی از مشکلاتشون رو بردارم؟

پیشاپیش از لطفتون ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۳:۵۲ ۰۳ دی ۱۳۹۶
سلااام چه کمکی میتونم بهتون بکنم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۰:۴۶ ۰۳ دی ۱۳۹۶
اصفهان
شاهین شهر
اگر موردی در اصفهان بود مشکلی ندارد من هروز مسیرم اصفهانه
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۰:۳۷ ۰۳ دی ۱۳۹۶
چه کنم عزیز؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۰:۲۷ ۰۳ دی ۱۳۹۶
سلام
من کار ندارم و پول هم در حد کمی دارم دانشجویم چه کمکی میتونم بکنم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۰:۲۷ ۰۳ دی ۱۳۹۶
سلام
من کار ندارم و پول هم در حد کمی دارم دانشجویم چه کمکی میتونم بکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۳ دی ۱۳۹۶
سلام چطورمیشه به نیازمندان کمک کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۳ دی ۱۳۹۶
سلام چطورمیشه به نیازمندان کمک کنیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۳:۰۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۶
با سلام بنده میخواستم یک نیازمند رو خدمتتون معرفی کنم
ایشون همسایه بنده هستن و به خاطر بیماریشون قادر به کارکردن منظم نیستن به همین خاطر کسی بهشون کار نمیده
و چندسالیست که همسرشون که حتی با اسرار خانوده خودش و همسرشون راضی به ترک ایشون نشد.و با حقوق ماهانه 7000تومان در یک تولیدی هزینه درمان و مخارج و اجاره خونه ومدرسه پسر7سالشونو میدن. ایشون فوقالعاده انسان باهوش وکاری هستن واگه سرمایه راه اندازی یک شغل آزاد رو داشته باشن زندگیشون زیرو رو میشه. کسانی که مایلن کمکشون کنن ایمیل بدن که آدرسشو بدم که خودشون با تحقیق و پرس وجو از صحت عرایضم مطمئن بشن میتونین با اهدا کردن یک وانت یا سواری سالم و یا هزینه راه اندازی یک شغل آزاد حتی به صورت وام کمکشون کنین. لازم به ذکره که نباید متوجه بشن که بنده اطلاع رسانی کردم چون از مظلوم نمایی بیزارن و چون از سادات هستن میگن در شان اولاد پیغمبر نیست که گدایی و مظلوم نمایی یا نزول کنه لطفاً اگه میتونین کمکش کنین فوقلعاده انسان شریف ومتدینی هم هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
همسر معتاد در مسير بهبودي هستم
درخواست و تقاضاي وام از شما دارم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
همسر معتاد در مسير بهبودي هستم
درخواست و تقاضاي وام از شما دارم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
همسر معتاد در مسير بهبودي هستم
درخواست و تقاضاي وام از شما دارم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
همسر معتاد در مسير بهبودي هستم
درخواست و تقاضاي وام از شما دارم...
Germany
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
سلام موفق باشید عالی بود
Pakistan
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۶
سلام من زن تنها هستم سوهرم زندانه بهم كمك كنيد دوتا بچه دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۶
کمک به نیازمندان در اصل کمک به خودمان است ما خیلی راحت میتوانیم در انجام کارهای خوب پیشقدم شویم کار سختی نیست
Iran (Islamic Republic of)
گل بانو
۰۱:۳۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۶
اى كاش سايت هايى طراحى شوند كه واسطه اى ميان خيران و نيازمندان باشند و اين دو گروه رو به يكديگر معرفى كنند و دسترسى متقابل هر دو گروه به يگديگر آسانتر شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۳ ۰۷ آبان ۱۳۹۶
باسلام
من مردی هستم 38ساله که چندماه پیش بخاطرگرفتاری مالی ومشغله فکری زیادسکته کردم.امابخاطرمشکلم ازادامه درمانم صرفنظرکردم.وچون نمیتوانم بچه هاموببرم دکتر باکردیسک گردن ودندانپزشکی و......خیلی عذاب میکشم.قسطای بانک مونده.اجاره چندماهه موونده.به اهل محل بدهکارم .آبروم درخطره .شبا هزارجورکابوس میبینم.شرمنده همه بخصوص خانوادم شدم.دیگه بریدم.اگه برام کاری هم جوربشه ازجانم مایه میذارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۰ ۰۷ آبان ۱۳۹۶
باسلام
من مردی 38ساله هستم که چندماه پیش سکته کردم وحتی از ادامه درمانم بخاطر نیازشدید گذشتم .چون همسرم وبچه هامو نمیتونم ببرم دکتردندانپزشکی ودیسک گردن و.....من درتامین مایحتاج اولیه بسیارمشکل دارم .مستاجرم .اجاره مونده .قسطهام چندماهه مونده . شبی نشده سرمو راحت بزارم روبالش. ترس ازآبرو وترس از عقوبت بچه هام نمیزاره خودمو راحت کنم.چقدر دیگه زجر بکشم خدایا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
ماالان شیش ماه هرکار میکنیم حتی یچخال دسته دومم نمیدنمون من خود الان یکساله ترک تحصیل کردم برا اینکه مشکل مالی دارم صفرنهصدوسی وشیش پونصدوو نودونه هفتادوهفت چهل وسهاگ کسی ازدستش برمیادکمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۱۳:۱۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
سلام .ممنون ميشم ماروهم شريك بدونين كه كمكي كرده باشم به اين مردم نياز مند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
ببینید مشکل اینه که اگر هر کی چند تومن پول بده کفایت نمیکنه بلکه در هر منطقه ای که بیمار و محروم متاسفانه توش زیاده باید عده ای جمع بشن پول بذارن و یه کار اساسی با مجموع پولی که جمع شده و مقدار زیادی شده انجام بدن مثلا یک خونه کوچیکی بسازن که تبدیل به اشپزخونه بشه برای محرومین.
Netherlands
فرشید
۱۸:۰۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
با عرض سلام و تشکر از زحماتتون.

می‌خواستم بدونم آیا راهی‌ هست که من بطور مستقیم ارتباط برقرار کنم با یک خانواده نیازمند که یه بار کوچکی از مشکلاتشون رو بردارم؟

پیشاپیش از لطفتون ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
افسانه
۰۸:۳۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۶
یعنی ایا واقعا کسی کمک میکنه من که کلأ نا امیدم. بدون جهاز رفتم خونه شوهر الان هم دربدر با یه بچه 3ساله 2ماه خونه پدرم دوماه خونه مادر شوهر شوهرم بیکاره هرجا بنایی کار میکنه میگن پول نداریم یعنی کسی هست اینجا بدونه ما نونه شبمون زوری جور میکنیم. فکرنکنم کسی براش مهم باشه حتی بدونه
اگه بچه نداشتم مرگ رو ترجیح میدم به این زندگی نکبت بار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۲ مهر ۱۳۹۶
من زنی مطلقه بادوفرزندکوچک هستم که وضعیت مالی درست حسابی ندارم دوماهه اجاره خونم عقب افتاده ازخیرین محترم درخواست کمک مالی دارم من ۲۸سال سن دارم
Iran (Islamic Republic of)
بيگ نژاد
۱۲:۳۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
با سلام . لطفا راهنمايي بفرمائيد كه ما از چه طريق مي توانيم نان رايگان در اختيار خانواده هاي محروم قرار دهيم . در صورت امكان با آدرس و نشاني . باتشكر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
خدا کمکون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
مشکلات خیلی زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
سلام موفق باشید عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
مؤسسه خیریه خادمین
۱۹:۱۶ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
مؤسسه خیریه خادمین رو هم به لیستتون اضافه کنید که در یکی از محروم ترین مناطق کشور فعالیت میکند...
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد
۲۱:۳۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
خداوند بموسی فرمو اگر کسی تشنه ای راسیراب کند وگرسنه ای راسیر کند برهنه ای رابپوشاند وپیاده ای راسوار کند من بهشت رابراو واجب میکنم من یه کنی برنج نیاز دارم کمکم کنید 09
Nigeria
fedrick power
۰۲:۴۸ ۳۰ تير ۱۳۹۶
من وام می دهم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۳ تير ۱۳۹۶
سلام شما را به خدا قسم میدهم کمکم کنید پسرم رانجات بدم ۷سال است مریضه همه داروندارم راا زدست دادم هیچی ندارم وضع مالیم خیلی خیلی خرابه الان دو ساله نتوانستم ببرم درمانش کنم مریضیه زیاد شده حالش خیلی خرابه بزرگترین مشکل ما آب آشامیدنیه خواهش میکنم مشکل آب های آشامیدنی روستاها رو حل کنید
Iran (Islamic Republic of)
غزل علیپور
۰۱:۴۵ ۲۲ تير ۱۳۹۶
من دختری هستم مشکل مادرزادی هستم ومشکلم درسطع جامه وجهان پیچیدالان احتیاج به همنوهانم دارم کمک کنن باتشکر
Germany
رضایت
۲۱:۰۹ ۲۱ تير ۱۳۹۶
ممنون بابت این خبر
Saudi Arabia
زهرا 501
۱۵:۱۲ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
سلام. بنده بیکار و پی پولم، چگونه میتوانم به نیازمندان کمک کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۲۳:۳۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
سلام،این حقیر یه جانباز، ایثارگر،بازنشسته ....ساده ای هستم و از روی اطمینان ضامن شدم والان یه فرزند مریض دارم که از من ارث برده حقوقم تا دو سال دیگر بخاطر ضمانت ها گرفته هست و بدهکار هستم و تقاضای کمک دارم ،باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
غیاثی
۱۴:۰۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
سلام مادری سادات و سرپرست خانواده ام به خاطر مشکلات مالی از قبیل جراحی تومور و مراحل شیمی درمانی هر سه هفته وجراحی دست پسرم و گذاشتن پلاتین و هزینه های بالا احتیاج مبرم به دریافت وام با اقساط ماهیانه دویست هزار تومان دارم خواهشمندم کمک کنید طلب کارها آبرویمان را ریختن
Iran (Islamic Republic of)
محترم
۱۱:۲۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
سلام چطورمیشه به نیازمندان کمک کنیم
Australia
سلام علی استم از کشور افغانستان
۱۴:۲۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
مدتها است است که اقوام من میخواهد صندوق خیره تشکیل بیدهد اما بخاطر بی فرهنگی بخاطر بی نیتی هر اقدام می کنیم نمیتوانیم تشکیل بیدهیم لطفا راهنمای مان کنید
Iran (Islamic Republic of)
سمیه محمدی
۱۳:۴۲ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
با سلام خواستم بدونم اگر بخواهم لباس های کوچک که اندازه پسرم نیست رو به مرکز بدهم چطوری می توانم اقدام کنم
Iran (Islamic Republic of)
lk
۲۱:۴۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
و امام باقر (علیه السلام) فرمودند: نیكى و صدقه پنهانى فقر را از بین مى برد. امام علی (علیه السلام) فرمودند صدقه دلها راشاد می کند به نیاز مندان کمک کنیم تا خدا به ما پاداش بزرگ دهد به نیاز مندان کمک کنیم تا خدا از ما راضی شود به نیاز مندان کمک کنیم تا خداوند رحمت ولطف بی کرانش شامل حالمان کند
من دوست ندارم که هم وطنانم در رنج باشند
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۹:۱۲ ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
سلام.دختری دانشجو هستم که با مادر پیرم زندگی میکنم که بخدا قسم پول نان نداریم.از همتون خواهش میکنم در توانتون کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
بيگ نژاد
۱۲:۳۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
با سلام . لطفا آدرس و شماره تلفن بدهيد . با تشكر
Iran (Islamic Republic of)
helpme
۱۷:۴۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
با سلام خانمی هستم 45 ساله شوهرم دچار سرطان استخوان ومتاستازیکه کهستون فقراتش زده وفلج شده هزینه های رادی تراپی وشیمی درمانیوmriوداروهاشووجراحی....خیلی بالاس تویه خونه خرابه زندگی میکنیم برق وگاززهم نداریم پسرم هم به خاطر بدهکاری توی زندانه خاهشا اگه میشه به من کمک کنید حتی 20 30 تومن که شب وگرسنه نمونیم .
Iran (Islamic Republic of)
عیسی
۱۱:۳۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
من عیسی هستم از اردبیل مستاجرم یه کارگر سادم چند ماهه اجاره خونمو ندادم صاحب خانه تهدیدم کرده اسبابمو بیرون میریزه دو تا دختر کوچیک دارم شرمنده ی خانوادمم بدجوری تو مشکلم هرکی میتونه کمکم کنه دریغ نکنه بخدا اگه مجبور نبودم دستمو دراز نمیکردم شب روز تو فکرم شرمنده ی دخترامم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۵
با سلام بنده داراي 4مريضي هستم كه از برج ده از كار بيرونم كردن سيروس كبدي عمل كتف سمت راست در تهران انجام دادم يه عمل گرژن مهره5و6دارم دبگر تنگي نفس دارم هيجا به من كار ندادند هرچي داشتم فروختم بچه مدريه اي دارم وامهاي سنگين دارم فقط يك وام 20ميليوني از مهر گرفتم كه ماهي 541000هزارتومان قسط ميدهم كرايه خانه ام عقب افتاده اميدي ندارم ازمايش كبدم ميسود 560000هزارتومان درخواست دارم كمكم كنيد موتوري بخرم و با ان در پيك كار كنم چون درمانهايم را كنار گذاشتم حداقل خرج خانه را در بياورم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۵
باید به مردم نیازمند کمککنیم چگونه باید به داخل شون بریم و از نزدیک زندگی شونو نگاه کنیم و بدونه هیچ تظاهری و بی پرده در راه رضای خدا کمک کنیم.چون خدا میبینه و برامون کافیه.خدا همه رو یکسان آفریده.پس یکم به خودمون بیایم چون فردا مرگی هست.هرکی با 5000هزار تومن دل یکی رو شاد میکنه بیاید شاد کنیم دلهارو یاحق
Iran (Islamic Republic of)
ملیحه
۰۴:۵۱ ۲۲ تير ۱۳۹۳
سلام شمااگرمیخواین ثواب کنیدبه منه یتیم کمک کنیدکه بخاطربی پولی باسن19سال میخواهم اعضای بدنم رابفروشم برای خرج عمل قلب مادرم کمکم کنید09017730668من سیدهستم ازجدم میخوام که هرکی کمک کنه صدبرابرگیرش بیاد