بازخوانی دستاوردهای دفاعی که در شهریور 92 افتتاح شد

از پهپادهای انتحاری تا موشک‌های دوربرد 2000 کیلومتری ایران

بازتاب فوری توان موشکی کشورمان نشان از اقتدار و توان بازدارندگی صددرصدی نیروهای مسلح در دفاع از تماميت ارضی و ثبات منطقه‌ای است، به طوری که دیروز رژیم صهیونیستی یقین کرد اگر دست از پا خطا کند آماج حملات موشکی ایران قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترین دستاوردهای دفاعی کشورمان که در شهریور سال 1392 افتتاح شد، به شرح ذیل است:


انجام عملیات رزم ناهمطراز در رزمایش قمر بنی‌هاشم(ع)/ تولید پهپادهای انتحاری و دست‌پرتاب در نیروی زمینی

فرمانده نیروی زمینی ارتش از ساخت پهپادهای انتحاری در این نیرو خبر داد و گفت: این پهپادها قابلیت انتحاری دارند و می‌توانند علیه اهداف از پیش تعیین شده، چه اهداف پروازی و چه اهداف زمینی مثل تانک، تأسیسات و سایر مکان‌ها مانند یک بمب متحرک عمل کرده و آن‌ها را مورد اصابت قرار دهند.

رونمایی از "رادار پسیو آرایه فازی" در 10 شهریور/ این رادار غیرقابل شناسایی است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: رادار پسیو آرایه فازی که از نظر تکنیک و تاکتیک اقتداری است، در 10 شهریور روز پدافند هوایی بهره‌برداری می‌شود.

زیرسیستم‌های "باور 373" نهایی شد/ جزئیات متحرک‌سازی سامانه S200

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: زیرسیستم‌های باور 373 تقریباً نهایی شده و تست‌های فنی و عملیاتی قسمت‌های درون سیستمی آن در سال جاری انجام خواهد شد.

نصب جدیدترین رادار دریایی آرایه فازی برد بلند بر روی ناوشکن‌های نیروی دریایی

رئیس جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش از نصب جدیدترین رادار دریایی آرایه‌فازی بردبلند با نام "عصر" بر روی برخی ناوهای این نیرو خبر داد.

الحاق یک فروند هواپیمای پرستو ۱۴ به ناوگان پروازی نیروی هوایی ارتش

یک فروند هواپیمای آموزشی با نام "پرستو 14" به ناوگان پروازی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق شد.

قرارگاه عملیاتی پدافند غیرعامل "شهید زین‌الدین" افتتاح شد 

قرارگاه عملیاتی پدافند غیرعامل "شهید زین‌الدین" صبح امروز با حضور معاون ارکان امور مشترک نیروهای مسلح و مادر این شهید بزرگوار افتتاح شد.

فراهم شدن امکان زیر آب ماندن بسیار طولانی برای زیردریایی‌های ساخت ایران

مظفرنيا با بیان اینکه امکان حضور متداوم یکی دو هفته‌ای در زیر آب برای یک زیرسطحی می‌تواند یک شگفتی برای طراحی عملیاتی فرماندهان به ارمغان بیاورد، گفت: در حال ساخت سامانه جدید "سیستم مستقل از هوا" برای زیرسطحی‌ها هستیم.

اورهال تمام تجهیزات نیروی دریایی در داخل کشور

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با کمک نخبگان کشورمان تمام تلاش خود را در دانشگاه‌های نیروی دریایی انجام می‌دهیم تا همه تجهیزات را تعمیر کرده و مجدداً به نیروی دریایی ملحق کنیم.

رونمایی جدیدترین پهپاد رزمی سپاه در هفته دفاع مقدس/ ابداع تجهیزات جدید برای مقابله با هر نوع تهدید/ نگرانی آمریکا از توان نیروی دریایی سپاه

سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضا و سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با حضور در گفتگوی ویژه خبری به تشریح توانمندی نیروهای زمینی، دریایی و هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداختند.

جدیدترین سامانه ارتباطی پیشرفته پدافند هوایی به نمايش گذاشته مي‌شود

جدیدترین دست‌آوردهای تخصصی و بومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در رژه نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریور نمایش داده خواهد شد.

پيشرفته‌ترين تجهيزات و ادوات نظامي ارتش و سپاه به‌نمايش گذاشته شد/ رونمایی "موشک سجیل" با برد 2 هزار کیلومتر + فيلم

جدیدترین دستاوردها و ادوات دفاعی جمهوری اسلامی ایران، امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح به نمایش در آمد.

موشک‌های دوربرد 2000 کیلومتری ایران قلب تل‌آویو را نشانه گرفته‌اند + فيلم

بازتاب فوری توان موشکی کشورمان نشان از اقتدار و توان بازدارندگی صددرصدی نیروهای مسلح در دفاع از تماميت ارضی و ثبات منطقه‌ای است، به طوری که دیروز رژیم صهیونیستی یقین کرد اگر دست از پا خطا کند آماج حملات موشکی ایران قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار