سوء استفاده میلیاردی از دفترچه خدمات درماني بيمه شدگان/دستگیری 3 پزشک متخصص

رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان غربي از کشف سو استفاده يک ميليارد و سيصد و نود ميليون ريالي سودجويان با استفاده از دفترچه درماني بيمه شدگان خبر داد .

سرهنگ رسول النقي پور در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، گفت : در پي اخبار واصله از منابع خبري مبني بر سودجويي عده اي در داروخانه هاي شهرستان اروميه از طريق جمع آوري دفاتر خدمات درماني افراد مسن و از کار افتاده ، موضوع در دستور کار کارآگاهان اين پليس قرار گرفت .
 
رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان غربي افزود : در بررسي هاي انجام شده مشخص شد افراد سود جو با جمع آوري دفاتر خدمات درماني افراد مسن و از کار افتاده  به عناوين مختلف از جمله ارائه خدمات پزشکي ، سلامت و ... با مراجعه به پزشکان متخصص مغز و اعصاب و جراحي عمومي درخواست تجويز داروهاي گرانبها و کمياب را کرده و سپس داروها را با ارائه نسخه از داروخانه هاي مشخصي خارج و در بازار آزاد به فروش مي رسانند .
 
سرهنگ "النقي پور " افزود : در تحقيقات و بررسي هاي انجام شده ميزان خسارات وارده به شرکتهاي بيمه از محل پرداخت هزينه هاي داروهاي تجويز شده مبلغ يک ميليارد و 390ميليون ريال برآورد شده است.
 
رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان غربي در پايان ضمن اشاره به دستگيري تعداد سه نفر پزشک متخصص و دو نفر مسئول داروخانه و دو نفر کارمند داروخانه به عنوان متهمان اصلي اين پرونده و ارجاع آنان به مقامات قضايي به همشهريان توصيه کرد : از قرار دادن اسناد و مدارک و اوراق هويت شخصي خويش در اختيار ديگران جداً خوداري کنند که موجبات سوء استفاده افراد کلاهبردار و سودجو فراهم نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار