روز گذشته؛

سارق مسلح طلافروشی کمتر از 30 دقیقه دستگیر شد/تیراندازی خونین برای سرقت 110 گرم طلا

پسر شروری که برای سرقت 110 گرم اقدام به تیراندازی در طلافروشی کرده بود در کمتر از 30 دقیقه توسط عوامل کلانتری حسن‌اباد دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی تحوبل داده شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 14 و 55 دقیقه ،25 اسفند‌ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری 176 حسن آباد هنگام گشت زنی در خیابان شهید قمی  بودند که متوجه ازدحام مردم و در خواست کمک شهروندان از نیرو‌های پلیس شدند.
 
لذا ماموران بلافاصله در محل حاضر در بررسی‌ها پلیسی مشخص شد یک مرد جوان در حالی که یک قبضه کلت کمری در دست داشت وارد طلافروشی آن منطقه شده و پس از تیر اندازی و مجروح ساختن صاحب طلافروشی از طریق پشت بام منازل اقدام به فرار می‌کند.
 
به دلیل حساسیت موضوع سریعا عوامل کلانتری وارد عمل شده و به تعقیب متهم می‌پردازند که در حین این تعقیب مشاهده می‌کنند، سارق مسلح در وسط خیابان پس از هجوم به سمت مردم، راننده یک دستگاه خودروی پراید را مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار داده و قصد سرقت خودرو را دارد.
 
در ادامه با رسیدن نیرو‌های کمکی راه فرار بر متهم بسته شد و این سارق جوان قبل از فرار توسط خودرو دستگیر و به کلانتری منتقل می‌شود. همچنین ماموران پس از ضبط اسلحه، مقدار 110 گرم طلا و 9 تیر جنگی نیز از متهم کشف و ضبط کردند.  
 
سرهنگ خلیل شهبازی سرکلانتری نهم  پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری ضمن تشکیل پرونده جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار