باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد؛

شوق دختران انگلیسی برای پیوستن به تروریست‌های سوریه/ افزایش دوبرابری حضور دختران انگلیسی در میان شورشی‌ها

"جهاد نکاح" حکمی ساختگی است. این اصطلاح توسط یک مفتی وهابی تکفیری به‌نام "عریفی" ابداع شد. بنابر فتوای این مفتی سلفی، زنان اگر برای تأمین نیازهای جنسی ستیزه‌جویان به سوریه بروند و جسم خود را در اختیار آنان قرار دهند،‌ "جهاد نکاح" کرده‌اند. از منظر مفتی‌های تکفیری این جهاد همانند جنگیدن برای خدا است. آمارهای موجود حکایت از آن دارد که تاکنون بیش از صدها دختر و زن از سراسر جهان برای این کار به سوریه سفر کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛  این روزها هرجای سوریه که دست بگذاریم درد می‌کند، از ناکامی نتایج مذاکرات صلح سوریه در "ژنو" که "اخضر ابراهیمی"، نماینده ویژه سازمان ملل به همین خاطر از مردم سوریه عذر خواهی کرد گرفته تـــــــا دختران انگلیسی که جهت "جهاد نکاح" برای روحیه دادن به افراد مسلح علیه دولت "بشار اسد" به سوریه می‌روند.

"محمد العریفی" كه فتوای گستاخ‌وار"جهاد نكاح" را صادر كرده است، بعد از اینكه فتوای او در محافل عربی و اسلامی جنجال‌ها به پا كرد، حرف خود را پس گرفت و در چندین تریبون مدعی شد كه چنین فتوایی را صادر نكرده است.

وی بارها به انکار حرف‌های خود و پس‌گرفتن فتواهایش اقدام كرده است كه این نشان از بی‌اساس بودن بسیاری از اظهاراتش است.

ولی كسانی كه این فتوا موجب خرسندی آنان شد، به حرام شدن آن متقاعد نشدند و هنوز هم بسیاری از تروریست‌ها از یک طرف و زنان و دختران تاثیر گرفته از افکار سلفی و وهابی از طرف دیگر، برای شركت در جهاد نكاح از کشورهای مختلف از جمله "انگلستان" به سوریه می‌روند.

برخی از فتواها و ادعاهای "تکفیری‌ وهابی" (عریفی) به گزارش سایت "عربی‌پرس":

صدور اجازه ازدواج کوتاه و چندساعته شورشیان سوری با زنان مخصوصا دختران انگلیسی، تایید ضمنی اعمال شنیع لواط و همجنس‌بازی که در میان شورشیان سوری رواج یافته است، صدور حکمی مبنی بر عدم نجاست شراب، تمسخر کتاب آسمانی قرآن و جعل سوره‌ای با عنوان "تفاح"(سوره سیب)،توهین به پیامبر عظیم الشان اسلام و تاجر شراب خواندن ایشان، تنها بخش‌هایی از فتواهای سخیف "محمد العریفی" است.  

 این مفتی منحرف،ادعا می‌کند: "دختر نباید به تنهایی با پدرش بنشیند مگر آنكه مادر یا برادرانش نیز حضور داشته باشند"! زیرا "پدر ممكن است جوان باشد و هنگامی كه به دخترش سلام می‌دهد یا او را می‌بوسد یا در بغل می‌گیرد شیطان او را به گناه بیاندازد"!

وهابی‌ها که مدعی رابطه با جنیان هستند،دیدگاه منفی نسبت به شیعیان دارند و تاكنون چندین بار الفاظ اهانت‌آمیز به شیعیان و مراجع شیعی بکار برده‌اند.مفتی‌های وهابی همچنین‌هرگونه برقراری روابط با ایران را اشتباهی بزرگ می‌دانند و معتقدند که کشورهای عربی باید از آن رابطه با ایران احتزار کنند. آنها تا کنون‌چندین كنفرانس ضد شیعی،ضد ایرانی و ضد سوری برگزار نموده‌اند.

مفتی‌های وهابی که انواع و اقسام فتاوی غیرمتعارف را صادر کرده‌اند، سایت‌های مستهجن و صهیونیستی را نیز از قلم نینداخته‌اند و در حکمی ادعا کرده‌اند که هك‌سایت‌ها و پایگاه‌های صهیونیستی شرعا جایز نیست و از اهل سنت و جماعت خواسته‌اند كه در این‌باره از ایرانیان و مجوسی‌‌های كافر تقلید نكنند.

دختران انگلیسی درراه سوریه برای جهاد نکاح:

بر طبق گزارش روزنامه "دیلی‌استار" انگلیس، تعدادی از دختران انگلیسی برای ازدواج با تروریست‌ها در سوریه راهی این کشور شده‌اند.

بر اساس همین گزارش،از شروع جنگ در سوریه،دختران انگلیسی از "لندن" و"پورتموث" برای ازدواج با افراد مسلح به سوریه رفته‌اند، که تعدادی از آنها از طریق اینترنت با جنگ‌جویان سوریه‌ای آشنا شدند که ارتباط برخی از آنها منتهی به ازدواج شده است.

سایت "میرور" در گزارشی به بررسی"لیوتی‌ویت" پرداخت و او را به عنوان سفیدترین تروریست زن معرفی کرد و گفت: این زن که به عنوان "بیوه‌سفید" (White Widow) شناخته می‌شود سفیدترین زن تاریخ تروریست جهان است.


این سایت دلیل این لقب را داشتن خانواده اروپایی، پدر انگلیسی مادر سوئدی و پوست بسیار سفید او دانست.

سایت "دیلی‌میل" در گزارشی به بررسی وضعیت دختران انگلیسی حاضر در سوریه پرداخت و نوشت: "دختران نوجوان انگلیسی زیر 17 سال بسیاری در سوریه حاضراند، "سازمان ملل" از این امر نگران است و تدابیر ویژه‌ای را در انگلیس و ترکیه برای دختران انگلیسی در نظر گرفته است".

این سایت،دختران انگلیسی حاضر در سوریه را دانشجویان فراری‌دانست و افزود: جهاد نکاح عامل محرک و تشویق کننده‌ای شده تا این دختران به سوریه و کشورهای اطراف راهی شوند.

یکی از فرماندهان پلیس انگلیس (Met commander) درباره دختران انگلیسی حاضر در سوریه می‌گوید: بسیاری از دختران لندن که راهی سوریه می‌شوند، هدفی جز برقراری ارتباط جنسی نامشروع و قرار گرفتن در محیط جنگی و استفاده از سلاح‌های گرم ندارند.

این فرمانده پلیس در ادامه به سایت "دیلی‌میل" می‌گوید: در اواسط سال گذشته میلادی، پلیس فرودگاه "هیتروی لندن" به دو زن که عازم استانبول بودند، مظنون شد و پس از دستگیری و بازجویی از آن‌ها مشخص شد که این دو زن برای شرکت در جهاد نکاح و کمک رسانی به تروریست‌ها و تکفیری‌های مستقر در سوریه عازم شهرهای این کشور هستند.

این فرمانده پلیس افزود: تا آخر سال 2013 تعداد 24 نفر دستگیر شدند ولی این آمار از ابتدای سال 2014 تاکنون که کمتر از دو ماه از شروع سال می‌گذرد بیش از 20 زن و دختر در این باره شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: "ناوال معد" 26 ساله و "امل الوحابی" 25 ساله که قصد ترک کشور به استانبول ترکیه را داشتند هر کدام را با 20 هزار یورو وجه نقد دستگیر کردیم و پس از حضور در دو جلسه دادگاه آن‌ها محکوم به پرداخت جریمه نقدی و ممنوع خروجی شدند و پاسپورت‌هایشان ضبط گردید.

این‌فرمانده پلیس افزود: این افراد نمونه‌ای کوچک از صدها زنی هستند که به قصد کمک به تروریست، ارز کشور را خارج و از  هرج و مرج حاکم در کشور استقبال می‌کنند.

شبکه چهار انگلیس درباره چگونگی‌حضور زنان انگلیسی در سوریه فیلم مستندی ساخته، در این فیلم،"مریم" زن 19 ساله‌ در گفتگو با مجری این شبکه می‌گوید: دوستان پدرم در صحبت‌هایشان با اطرافیان و در اجتماع مسلمانان از مشکلات و خستگی‌های شورشیان ضد‌ حکومت "بشار‌اسد" و از خشونت‌های "اسد" برای نابودی مسلمانان و رزمندگان که برای آزادی سوریه می‌کوشیدند، می‌گفتند. من به عنوان یک دختر مسلمان این را وظیفه خود دانستم که به نحوی در این جنگ به کمک برادران خودم بروم.

"مریم" که از راه ترکیه و زمینی وارد مرزهای سوریه شده خود را پرستاری برای روح خسته تروریست‌ها دانسته و می‌گوید: در این راه هر کسی به اندازه وسع خود می‌بایست جهاد کند، یکی با زورش یکی با پولش یکی با حرف و افرادی هم با فراهم کردن آرامش و رفع نیازهای جنسی که بار فشار خستگی از دوش این رزمندگان برداشته شود.

"مریم" در جواب گزارشگر که از او در خصوص چهره ترسناک و زشت این تروریست‌ها می‌پرسد چنین مدعی می‌شود که ظاهر آن‌ها برایم جذاب و دوست داشتنی است. اسلحه‌هایشان و خشم‌شان برای میدان نبرد است ولی در خانه متفاوت هستند.

"العالم" در گزارشی در سایت خود از سرازیر شدن "زنان انگلیسی" به سوی سوریه خبر داد و اعلام کرد: برخی از زنان و دختران انگیسی به سوریه مسافرت کرده‌اند تا با شورشیان ضد حکومت اسد ازدواج کنند.


حضور دختران انگلیسی در سوریه از منظر رسانه‌های مختلف

"العالم" با اشاره به اینکه حداقل 4 نفر از دختران لندن با تروریست‌های که به زبان انگلیسی مسلط هستند ازدواج کرده‌اند، گزارش داد: آن‌ها به اسم "جهاد نکاح" این کار را انجام می‌دهند و این کار را لازمه ورود به بهشت می‌دانند.!

العالم در ادامه گزارش خود می‌افزاید: مفتی‌های تکفیری با احکام و فتواهای خود در صدد خدشه وارد کردن به وجهه دین مبین اسلام هستند تا از این طریق پاسخ محبت‌های غربی‌ها را بدهند و در پروژه اسلام هراسی غرب به ایفای نقش بپردازند.

"میل آن‌ لاین" دختران انگلیسی را در صف حضور و ازدواج با تروریست‌های معارض با حکومت اسد دانست و گزارش داد: چگونه این زنان و دختران زندگی مرفه و آسوده خود را ترک می‌کنند و از آن بدتر چگونه تن به نزدیکی و زندگی با کسانی را می‌دهند که نشانی از انسانیت ندارند به راحتی سر می‌برند و به کشته‌ها بی‌احترامی می‌کنند و حتی به کودکان و زنان هم رحمی‌ نمی‌کنند. 

یکی از مسلمانان ساکن انگلیس در مصاحبه با "میل آن لاین"، تبلیغات یک طرفه و دروغ، حمایت از تروریست‌ها، نشان دادن فیلم‌های دروغین، تفاسیر غلط از این جنگ داخلی در تلویزیون و جراید انگلیس را از اصلی‌ترین دلایل تحریک‌شدن و خام‌شدن دختران کم سن و سال انگلیسی برای عزیمت به سوریه دانست. 

رهبران مذهبی انگلیس مشوق دختران انگلیسی:

رهبران مذهبی انگلیس که به شدت از سوی دولت این کشور ، تزریق و حمایت می‌شوند در سخنرانی‌های خود اقدام به تهییج و تشویق دختران انگلیسی برای شرکت در جهاد نکاح سوریه می‌کنند. آ‌ن‌ها این اقدام شنیع و به دور از عرف و شرع را قانونی جلوه می‌دهند و این عمل را راهی برای رسیدن به خدا و بهشت جاویدان معرفی می‌کنند! دختران کم سن و سال و بی‌اطلاع هم  تحت تاثیر این گونه سخنان اغفال می‌شوند و تن به خود فروشی می‌دهند.

"جهاد نکاح" حکمی ساختگی است.همانطور که گفته شد این اصطلاح توسط یک مفتی وهابی تکفیری به‌نام "عریفی" ابداع شد. بنابر فتوای این مفتی سلفی، زنان اگر برای تأمین نیازهای جنسی ستیزه‌جویان به سوریه بروند و جسم خود را در اختیار آنان قرار دهند،‌ "جهاد نکاح" کرده‌اند. از منظر مفتی‌های تکفیری این جهاد همانند جنگیدن برای خدا است. آمارهای موجود حکایت از آن دارد که تاکنون بیش از صدها دختر و زن از سراسر جهان برای این کار به سوریه سفر کرده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار