عرضه اوراق وقف بیمارستان سرطان در اصفهان همزمان با طرح آرامش بهاری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از انتشار اوراق وقف همزمان با طرح آرامش بهاری در نوروز 93 خبر داد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام رضا صادقی اظهار داشت: همزمان با برگزاری طرح ملی آرامش بهاری، اوراق وقف منتشر و در اختیار خیرین اصفهانی قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: خیرین و نیک اندیشان مردم شهیدپرور استان اصفهان می توانند با مراجعه به بانک های ملت این اوراق را تهیه نمایند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: مبالغ اوراق مذکور از 100 هزار تومان تا 100 میلیون تومان بوده و آماده عرضه به مردم می باشد.

وی افزود: خریداری اوراق وقف به منزله شرکت در اقدام خیرانه دسته جمعی است و عزیزان می توانند با پرداخت آنچه در توان خود دارند، گامهایی بزرگ را برداشته و توشه راه خود در دنیای باقی نمایند.

صادقی با بیان اینکه این طرح در استانهای تهران و فارس در حال اجرا است گفت: به زودی همزمان با اجرای طرح ملی آرامش بهاری، در اصفهان نیز این اوراق به فروش می رسد.

وی خاطر نشان کرد: مبالغ جمع آوری شده از طریق فروش اوراق وقف، صرف ساخت بزرگترین بیمارستان تخصصی سرطان در شهر ری خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه مردم اصفهان، مردمی ولایت مدار، مومن و شهیدپرورند و در انجام کارهای خیر همیشه پیشگام بوده اند بیان کرد: امیدوارم همچون گذشته مردم استان اصفهان پرچم دار خیر و نیکی باشند و با خرید این اوراق بتوانیم در سالهای آتی شاهد کنلگ زنی پروژه دیگری در استان شهیدپرور اصفهان باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: وقف ، اصفهان ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار