دقایقی پس از پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب ؛

نامگذاری سال 1393 در رسانه های منطقه و جهان انعکاس یافت

تنها دقایقی پس از نامگذاری سال 1393 به عنوان "اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی" از سوی رهبر معظم انقلاب این نامگذاری به سرخط رسانه های مهم منطقه و جهان مبدل شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛شبکه المیادین لحظاتی پس از پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب روی خروجی سایت خود نوشت:رهبر ایران سال جدید در این کشور را سال "اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی"  نامگذاری کرد.

شبکه روسیاالیوم هم در خبری اعلام کرد:رهبر عالی ایران در پیام نوروزی خود به مناسبت سال 1393 خورشیدی بر اقتصاد و فرهنگ تاکید کرد.

شبکه بی بی سی هم گزارش داد:رهبر ایران در پیام نوروزی خود بر مقوله های اقتصاد،فرهنگ و مدیریت جهادی تاکید کرد.

شبکه المنار لبنان هم در سر خطر خبرهای مهم خود اعلام کرد:سال نو خورشیدی در ایران از سوی رهبر این کشور به نام "اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری شد.


شبکه پرس تی وی
هم گزارش داد:سال 1393 در ایران سال تمرکز بر اقتصاد و فرهنگ است.


خبرگزاری رویترز و شبکه خبری سی ان ان هم در خبرهایی جداگانه به نامگذاری سال جدید در ایران اشاره کردند.

شبکه اسکای نیوز عربی،الجزیره و العربیه هم در خبرهای اصلی خود با اشاره به آغاز سال نو در ایران اعلام کردند:رهبر عالی ایران در پیامی بار دیگر بر موضوع اقتصاد و فرهنگ تاکید کرد.


تارنمای روزنامه الیوم السابع و المصری الیوم هم خبرهایی در مورد آغاز سال جدید در ایران و پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری منتشر کردند.

خبرگزاری فرانسه و شبکه یورونیوز هم در خروجی سایت خود به نامگذاری سال 1393 در این به نام اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی"اشاره کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۶:۰۶ ۰۱ فروردين ۱۳۹۳
خداوند این رهبر فرزانه را تا انقلاب مهدی حفظ نماید
آخرین اخبار