بازدید مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران از ستاد گردشگری نوروزی

شهرام گیل آبادی ، مشاور شهردار تهران و رییس مرکز ارتباطات امور بین الملل شهرداری تهران، در آستانه تحویل سال نو به ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران رفت تا از فعالیت های تهران گردی ویژه تعطیلات سال نو بازدید کند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، شهرام گیل آبادی، مشاور شهردار تهران و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، روز پنجشنبه 29 اسفند ماه ساعاتی پیش از تحویل سال نوی 1393 به سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران رفت تا بازدیدی از فعالیت های ستاد مرکزی گردشگری نوروزی شهرداری تهران که در این سازمان بر پا شده است داشته باشد.
 
گیل آبادی در این بازدید ضمن اینکه در جریان روند پیشرفت فعالیت های امسال ستاد در حوزه تهرانگردی قرار گرفت از فعالیت های بی وقفه و تلاش اعضای ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران که تا لحظات سال نو مشغول تامین زمینه ها و برنامه ریزی برای گردشگری نوروزی مسافران به تهران و همچنین شهرواندان تهرانی هستند، تشکر و قدردانی کرد.
 
در این بازدید همچنین گیل آبادی با حمیدرضا بتو، قائم مقام سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران دیدار کرد.
برچسب ها: مشاور ، شهردار ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار