پربیننده‌ترین خبرهای 93؛

هتل های 5 ستاره ستاره های پولدار

ستاره های مشهوری که روی فرش قرمز راه می روند به راحتی بهترین هتل ها را انتخاب براي استراحت می کنند. در این مطلب هتل هایی را انتخاب کرده ایم که بیشتر ستاره ها به اقامت در آنها علاقه دارند.

به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ شاید هتل هایی با معماری های فوق العاده و طراحی های عالی، خدمات بیشمار و چشم اندازهای نفس گیر چیزی نباشند که همه مردم از عهده مخارج آنها بر بیایند. اما ستاره های مشهوری که روی فرش قرمز راه می روند به راحتی بهترین هتل ها را انتخاب و چند روزی در  آنجا استراحت می کنند.

در این مطلب هتل هایی را انتخاب کرده ایم که بیشتر ستاره ها به اقامت در آنها علاقه دارند.

هتل های منتخب ستاره ها

1.    لوسیرنوس

پوسیتانو – ایتالیا

هنگام اقامت در سواحل آمالفی، بهترین هتل برای انتخاب  لوسیرنوس است. این هتل، منظره زیبایی از شهر قدیمی پوسیتانو دارد. لوسیرنوس با معماری قرن 18 میلادی، چشم انداز فوق العاده زیبا و امکانات بسیار زیاد خود ستاره های زیادی را به سمت خود جذب می کند.

در این هتل، ستاره های مشهور دنیا می توانند در تراس ها خصوصی از زیبایی سفر لذت ببرند یا در رستوران هتل بهترین غذاها و نوشیدنی ها را میل کنند. این هتل در سال 1953 میلادی شهرت پیدا کرد که جان اشتاین‌بک نویسنده آن را به عنوان خانه ای معمولی که به هتلی درجه یک تبدیل شده است، توصیف کرده بود. ریسه ویترسپون و جیم تاث ماه عسل خود را در این هتل سپری کرده اند.

هتل های 5 ستاره ستاره های پولدار

2.    لومرسیه


پاریس، فرانسه

این هتل مشهور محلی برای اقامت ستاره های موسیقی همچون بیانسه و جی-زی بوده است. از بالای پشت بام طبقه هفتم این هتل، می توان بیشتر جاذبه های پاریس از نوتردام تا ساکرسور را دید. اگر این مسایل خیلی جذبتان نمی کند باید بدانید طراحی و معماری این هتل متعلق به قرن 19 میلادی است. تخت‌خواب های آن سایبان دار هستند و حمام های آن با مرمرهای مجلل و شیک ایتالیایی تزیین شده ند. هتل مجلل لومرسیه با چشم انداز عالی پاریس، مکانی بسیار دوست داشتنی برای اقامت است. موقعیت مکانی این هتل نیز دسترسی آسانی به جاذبه های شهر پاریس دارد.

هتل های منتخب ستاره ها

3.    Little Nell

آسپن، کلورادو

پیست اسکی Little Nell در کوه های آسپن قرار دارد و یکی از جذاب ترین مکان ها برای ستاره های دوستدار برف های خشک و پودر مانند همچون کیت هادسون و جک نیکلسون است. این پیست برای دلایل مختلفی مورد توجه ستاره های فیلم و موسیقی قرار دارد. از جمله باید گفت ستاره های مشهور می توانند بدون حضور و آزار و اذیت پاپاراتزی ها با دیگر اسکی بازها لحظه های شادی داشته باشند. همچنین، خانه های کرایه ای Little Nell حریم خصوصی و چشم انداز فوق العاده عالی به کوه های اطراف دارد.

سوئیت های حدود 800 مترمربعی این منطقه، شومینه های هیزمی گرم، جکوزی اختصاصی و چشم اندازهای عالی دارند. اتاق های این هتل امکانات بسیار مجلل و شاید اسراف آمیز همچون کفپوش های گرمایشی و کافه ای با تمام امکانات دارد.

هتل های منتخب ستاره ها

4.    پنجره بهشت

لوس کابو، مکزیک

مهمان های هتل «پنجره بهشت» خاطره ای فراموش نشدنی از این هتل با خود خواهند برد. ستاره هایی همچون برد پیت، هریسون فورد و اسکارلت جوهانسون در این هتل اقامت داشته اند که در انتهای جنوبی باجا پنینسولا در مکانی کاملا دنج قرار دارد. ستاره هایی که به این هتل می آیند، می توانند از امکانات زیادی همچون اسب سواری در ساحل خصوصی، کرایه قایق های تفریحی دربست و اسپای خصوصی لذت ببرند.

قیمت اقامت در این هتل نیز برای افراد ثروتمند بسیار عالیست و آنها می توانند با 225 دلار برای هر شب از امکانات عالی این هتل بهره ببرند.

هتل های 5 ستاره ستاره های پولدار

5. لوبریستول

پاریس، فرانسه

این هتل پاریسی که فقط دو ساختمان با شانزه‌لیزه فاصله دارد، از سال 1925 میلادی یکی از مکان های جذاب برای ستاره ها، هنرپیشه ها، مدل ها و سیاست مدارها است. جوزفین بیکر هنرپیشه، کوکوشانل طراح و هنرمند مشهور، پابلو پیکاسو از مهمان های این هتل در طول تاریخ بوده اند. طراحی و معماری هتل لوبریستول متعلق به قرن 18 میلادی است و به همین دلیل است که وودی آلن این هتل را به عنوان لوکیشن اصلی فیلم سال 2011 خود به نام «نیمه شب در پاریس» انتخاب کرده بود.

این هتل مجلل امکانات باشکوهی نیز دارد. از جمله باید به باشگاه خصوصی و تراس هایی با چشم اندازهای عالی اشاره کرد. البته لازم نیست در اتاق های کاخ مانند این هتل اقامت کنید تا احساس یک ستاره مشهور جهانی را داشته باشید. اتاق های استاندارد آن با مبلمان لویی پانزدهم و لویی شانزدهم و حمام هایی با مرمرهای مجلل همان حس را به مهمانان القا می کند. علاوه بر این اتاق های شاهانه، اسپا و رستوران هتل نیز فوق العاده هستند.

هتل های منتخب ستاره ها

6.    هتل والدروف آستوریا


پارک سیتی – یوتاه

این هتل مجلل و دنج که در یوتا نیویورک قرار دارد محلی برای جذب هنرمندان است. از جمله باید هیلاری سوانک اشاره کرد که از آکادمی نیز جایزه گرفت. این هتل مدرسه خصوصی اسکی و اسکیت روی یخ دارد. مسافران می توانند پس از اسکی کردن در مساحت 4 هزار هکتاری، ماهیچه های خود را در اسپای 49 هزار مترمربعی ماساژ دهند و لذت ببرند.

برای آن دسته از افرادی که می خواهند حسابی از همه امکانات هتل نهایت استفاده را ببرند، هتل اتاق هایی با آشپزخانه مجهز، شومینه گازی و بالکن هایی با چشم انداز فوق العاده عالی در اختیارشان قرار می دهد.

هتل های منتخب ستاره ها

7.    هتل پرینسِویه سنت رجی


کاوای، هاوایی


تصور کنید: آبشار پله پله شن های شکری در آب های کف آلود؛ صخره های شیب دار که اطراف خط ساحلی طلایی را پوشانده اند؛ خورشید در بالای اقیانوس که افقی نارنجی و جذاب می سازد. با مناظر طبیعی فوق العاده عالی و نفس گیر کاوای در پس زمینه، هتل  پرینسِویه سنت رجی ستاره های هالیودی متعددی همچون جنیفر گارنر و بن افلک را به این منطقه جذب می کند.

موقعیت مکانی این هتل در گوشه خصوصی ساحل شمالی قرار دارد و علاوه بر مناظر نفس گیر، کاملا دنج و خصوصی نیز هست. هنگام اقامت در این هتل، می توانید از باشگاه گلف ماکایی، اسپا (با مساحت بیش از 930 متر مربع) و سوئیت های سلطنتی آن نهایت لذت را ببرید. این سوئیت ها، اسپا اختصاصی و مستخدم 24 ساعته دارند.  

هتل های منتخب ستاره ها

 8. هتل بورلی هیلز


بورلی هیلز – کالیفرنیا

در پشت دیوارهای صورتی «قصر صورتی»، ستاره های مشهور در اتاق های مجللی استراحت می کنند که استخر و پاسیو خصوصی دارند. این مخفیگاه لس آنجلسی سنتی تقریبا همه ستاره ها از برنده های جایزه آکادمی همچون الیزابت تایلور و مرلین مونرو گرفته تا ستاره های راک همچون میک جَگِر را به سمت خود جذب می کند. مسافرها می توانند از اتاق های یک طبقه متنوع گرفته تا خانه های 465 متر مربعی یکی ر انتخاب کنند. این خانه های یک طبقه بسیار مجلل، استخرهای عمیق و محلی برای نشستن در فضای بیرون با شومینه هایی در فضای باز دارد.  

هتل های منتخب ستاره ها

 9.    جزیره طوطی


تورکز و کایکوز

این هتل در جزیره کوچک و خصوصی در شمال شرقی پراویدنس قرار دارد و ستاره های مشهور زیادی را به سمت خود جذب می کند. این هتل همه امکانات لازم برای تفریح و خوشگذرانی کارائیبی را دارد. در هتل جزیره طوطی، ستاره ها نگران مزاحمت های طرفدارهای خود نیستند و با ماساژ سنگ های داغ  تمدد اعصاب و در فضایی رمانتیک شام خود را صرف می کنند. برای لذت بردن از آرامش این هتل، تختخواب هایی در ویلاهای کومو پهن می شود که با چهار دیرک و پرده سفید رنگ پوشیده شده است. ستاره هایی همچون دمی مور، اشتون کوچر و بروس ویلیس در این هتل اقامت داشته اند. یکی از زوج های هالیوود به نام بن افلک و جنیفر گارنر نیز چند روز پیش از ماه عسل خود را در این هتل سپری کرده بودند.

هتل های منتخب ستاره ها

 10.    هالکولانی


هانولولو – هاوایی

این هتل مجلل که در میان شن های نرم سال وای‌کی‌کی واقع شده است از دیگر هتل های مقصد برای ستاره هایی همچون کامرون دیاز یا هال بری است. منظره فوق العاده عالی و امکانات مجلل همچون پیشخدمت 24 ساعته و اسپای داخل سوئیت برای بسیاری از ستاره ها جالب توجه است. سوئیت 220 متر مربعی ارکیده با درهای بلند از زمین تا سقف که رو به بیرون باز می شود و چشم انداز قله دایاموند وای‌کی‌کی را دارد، بسیار مورد توجه مسافران است.

منبع: مجله برترين ها

انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار