نقوی‌حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وعده مقامات پاکستانی هنوز محقق نشده/ تروریست‌ها دارایی‌شان را "مفت" از دست نمی‌دهند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمام دارایی تروریست‌ها، گروگان‌های ایرانی است، گفت: تروریست‌ها به خوبی می‌دانند با واردکردن هرگونه صدمه به گروگان‌های ایرانی چیزی به دست نمی‌آورند به همین دلیل هیچ‌گاه دارایی خودشان را مفت از دست نخواهند داد.

"سیدحسین نقوی‌حسینی" سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بیانیه گروهک تروریستی "جیش‌العدل" مبنی بر شهادت یکی از مرزبانان ربوده شده ایرانی، اظهار داشت: ما این خبر را تایید نمی‌کنیم و بر این باوریم که مرزبانانمان در سلامت کامل باشند.  
 
وی با بیان اینکه پیش از این نیز همواره شاهد این گونه تهدیدات بوده‌ایم، ادامه داد: وزارت کشور، وزارت امور خارجه و دستگاه‌های امنیتی تلاش‌های بسیاری در این راستا انجام داده‌اند.

نقوی حسینی تصریح کرد: حتی مقامات پاکستانی قول داده بودند تا اواخر اسفندماه و اوایل سال جاری خبرهای خوبی بدهند اما هنوز موفقیت‌های چشمگیری از سوی مقامات این کشور به دست نیامده است.
 
نماینده مردم ورامین با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمام دارایی تروریست‌ها، گروگان‌های ایرانی است، افزود: تروریست‌ها به خوبی می‌دانند با وجود هرگونه صدمه به گروگان‌های ایرانی چیزی به دست نمی‌آورند به همین دلیل هیچ‌گاه دارایی خودشان را مفت از دست نخواهند داد.  
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخصوص زمان تعیین شده برای مرزبانان ایرانی، خاطرنشان کرد: از آن‌جایی که این گروهک‌های تروریستی جزء گروه‌های رسمی به شمار نمی‌روند و متاسفانه دولت پاکستان اشرافی به محل استقرار آن‌ها ندارد، بنابراین نمی‌توان زمان خاصی را برای آزادی آن‌ها پیش‌بینی کرد اما امیدواریم به زودی این مرزبانان غیور کشورمان از چنگال تروریستها آزاد شوند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار