بهره مندی بیش از ۱۲۲ هزار نفر از خدمات ایستگاه های سلامت سازمان جوانان/ توزیع سه میلیون اقلام فرهنگی در بین مسافران نوروزی

معاون منابع انسانی و پشتیبانی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، از بهره مندی بیش از ۱۲۲ هزار مسافر نوروزی از خدمات ایستگاه های سلامت این سازمان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از جمعیت هلال احمر، عباس عطوف گفت: از آغاز طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تا صبح امروز بیش از ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار مسافر نوروزی به پایگاه‌های ثابت و سیار سازمان جوانان در سراسر کشور مراجعه کرده‌اند.

عطوف اظهار داشت: در این مدت همچنین ۱۴۸ هزار و ۸۳۶ نفر از خیمه های نماز استفاده کرده اند و ۱۱۲ هزار و ۸۲۵ نفر نیز از فضای دوستدار کودک بهره برده اند.
معاون منابع انسانی و پشتیبانی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: با توجه به تلاش جوانان

هلال احمری در ایام تعطیلات، ۱۲۲ هزارو ۵۴۳ نفر به ایستگاه های سلامت جهت انجام رایگان آزمایش‌های فشار و قند مسافران نوروزی مراجعه کرده اند و از خدمات مناسب این سازمان بهره مند شده اند.

عباس عطوف به توزیع سه میلیون و ۱۰۶ هزار و ۳۰۳ قلم انواع وسایل فرهنگی در بین مسافران نوروزی جاده ها و مسیرهای ورودی اشاره کرد و افزود: از آغاز طرح تا صبح امروز ۱۸ هزار و۳۰۶ نفر از اعضای فعال و جوان این سازمان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی مشغول فعالیت بوده اند.


انتهای پیام/

برچسب ها: خدمات ، سلامت ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار