ورود 7 هزار گردشگر فرهنگی به استان آذربایجان شرقی / تبریز و جلفا بالاترین میزان پذیرش مسافران فرهنگی

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان آذربایجان شرقی گفت: تبریز با پذیرش782 خانوار و جلفا با پذیرش 180خانوار بیشترین میزان اسکان میهمان فرهنگی در سطح استان را دارند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران یونس امانی اصل اظهار داشت: در چهار روز نخست تعطیلات نوروزی یک هزار و 387 خانوار با حجم جمعیتی 6 هزار و 935 نفر و10هزار و 403 نفر روز در مدارس استان اسکان یافتند.

وی با بیان این که میانگین اقامتی مسافران نوروزی یک و نیم روز است، ادامه داد: تا به حال تبریز با پذیرش782 خانوار و جلفا با پذیرش 180خانوار بیشترین میزان اسکان میهمان فرهنگی را در سطح استان آذربایجان شرقی داشته اند.

امانی با بیان این که کلیبر و مراغه نیز با پذیرش 59 و 55 خانوار در رتبه های بعدی قرار دارند، افزود: درمانگاه فرهنگیان  در تبریز نیز در این ایام آماده ارایه خدمات ویژه به این قشر است.

وی گفت: قبل از آغاز تعطیلات نوروزی و به منظور راهنمایی بهینه مسافرین نوروزی، بنرهای راهنمای مسافرین در سطح شهر و ورودی‌های آن چاپ و نصب شده است.
امانی افزود:همچنین نقشه‌های مخصوص راهنمای مسافران و نقشه شهر نیز چاپ و در اختیار گردشگران فرهنگی  قرار  گرفته تا مشکلی برای آنها از نظر تردد در سطح استان وجود نداشته باشد.

وی اظهار کرد: این ستاد به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات رفاهی و اقامتی به خانواده های فرهنگیان بوده و متقاضیان برای اسکان در آن می توانند با شماره تلفن های 5542881، 3294503 و 4437415  -0411در این مرکز ثبت نام کنند.

برچسب ها: گردشگر ، فرهنگی ، ورود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار