از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوید:" به روز رسانی ساعت 19:40 "

افزايش بارندگي در محورهاي جنوبي و ترافيك سنگين در محور كرج - چالوس

رئیس پلیس اداره تصادفات راه کشور به تشریح آخرین وضعیت راههای و محورهای مواصلاتی کشور پرداخت.

سرهنگ اسفندی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:در اکثر محورهاي استانهای سیستان و بلوچستان , فارس , هرمزگان و کرمان گزارش شده و درساير راهها و محورهاي مواصلاتي كشور وضعيت جوي آرام گزارش شده است.

رئیس پلیس اداره تصادفات راه کشور بيان كرد: در محورهای کرج - چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل 7 و از مرزن آباد تا دزدبن  ترافیک سنگین و از سیاه بیشه تا پل زنگوله و از گچسر تا تونل کندوان ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وي خاطرنشان كرد: در محور فیروزکوه محدوده های کارسالار و شیرگاه  محور قزوین رشت  محدوده منجیل و رودبار  و در محور هراز  محدوده تونل 1 , نارنجستان , سه راهی بلده و از آب اسک   تا گزنک محورهای قزوین رشت , قزوین زنجان و جنگل گلستان به چمن بید ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در ساير جاده ها و معابر كشور وضعيت ترافيكي عادي و روان است.
 
*بارش باران و ترافيک نيمه سنگين در جاده هاي کشور" به روز رسانی ساعت 15:40 "

سرهنگ اسفندی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:در اکثر محورهاي استانهای سیستان و بلوچستان , هرمزگان و کرمان بارش باران  گزارش شده است.

رئیس پلیس اداره تصادفات راه کشور افزود: در محورهای کرج – چالوس  از میدان امیر کبیر تا تونل 7 و سیاه بیشه تا پل زنگوله محور فیروزکوه محدوده شیرگاه و از پیچ آینه تا نهالستان ترافيک نيمه سنگين است.

وي خاطرنشان کرد: رد محور قزوین رشت محدوده منجیل و رودبار  و در محور هراز  محدوده تونل 1 و از امام زاده علی تا گزنک  ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در ساير جاده ها و معابر کشور وضعيت جوي آرام است.

از ترافیک نیمه سنگین درمحورفیروزکوه تا بارش باران درمحورهای جنوب کشور" به روز رسانی ساعت 15:15 "

سرهنگ اسفندی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در اکثرمحورهای استانهای سیستان و بلوچستان , هرمزگان و کرمان بارش باران و درسایر راهها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رئیس پلیس اداره تصادفات راه کشور افزود: در محورهای کرج – چالوس  از میدان امیر کبیر تا کیلومتر7 و سیاه بیشه تا پل زنگوله  محور فیروزکوه  محدوده شیرگاه  آزادراه قزوین کرج   باند جنوبی از پل حصارک به سمت پل فردیس و در محور هراز  محدوده های سنگچال و تونل تکاور2  ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد : در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی وروان گزارش شده است.

* ترافیک در راه‌های شمالی، بارش باران درمحورهای جنوبی" به روز رسانی ساعت12:10 "

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در اکثر محورهای استان کرمان بارش باران گزارش شده است ودر سایر راهها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

وی در ادامه بیان کرد: در محور هراز محدوده سنگچال و تونل تکاور 2 و در محور کرج چالوس از میدان امیر کبیر تا کیلومتر 7 ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ حمیدی در خاتمه افزود: در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

از ترافيك روان تا بارش باران در جاده‌هاي كشور" به روز رسانی ساعت10:00 "

سرهنگ همايون اسفندي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت : براساس آخرين گزارش دريافتي در كليه جاده ها و معابر كشور وضعيت ترافيكي عادي و روان گزارش شده است.

وي خاطرنشان كرد: در استانهای کرمان اکثر محورها و سیستان و بلوچستان محور چابهار بارش باران گزارش شده و در ساير راهها و محور هاي مواصلاتي كشور وضعيت جوي آرام است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترافیک ، باران ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار