سعیدی: با قرض هم شده در تمام مسابقات شرکت خواهیم کرد

رئیس هیئت کبد ی استان یزد گفت: با تمام کسری بودجه‌ها و مشکلات مالی به فعالیت‌های ورزشی ادامه می‌دهیم و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسابقات را برگزار خواهیم کرد.

فاطمه سعیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ هیئت کبدی استان یزد نیاز به ترمیم و بازسازی اساسی دارد که این امر در رأس برنامه‌هایم قرار گرفته است  و در تلاش هستم با همکاری سایر اعضا به این هدف بزرگ دست پیدا نمایم.
 
وی بیان داشت:‌ سال 92 برای کبدی‌کاران ایران سال خوبی بود و سال 93 سالی پرکارتر و حساس‌تر از سال قبل خواهد بود چرا که بازی‌های آسیای تایلند و کره جنوبی را پیش رو داریم و کسب مقام قهرمانی در این رقابت‌ها بهترین اتفاقی است که می‌تواند برای ورزش کبدی ایران رقم خورد.
 
سعیدی افزود: فدراسیون کبدی تاکنون بسیار خوب عمل کرده و اقداماتش راضی‌کننده بوده است، میزبانی‌ها و داوری‌ها در سطح بالایی قرار داشت که همه‌ی اینها نشان از مدیریت و نظارت خوب فدراسیون کبدی بر روی فعالیت تیم‌ها و مدیران آنهاست.
 
وی همچنین بیان داشت: اصلی‌ترین مشکل در ورزش ایران کمبود بودجه است که نه تنها فدراسیون کبدی بلکه اکثر فدراسیون‌های ورزشی گرفتار آن هستند.
 
تیم‌ها بیشتر مسابقات را با قرض و پول‌های خودشان برگزار می‌کنند اما با تمام این مشکلات حضور در عرصه‌ی ورزش کبدی را خالی نخواهیم کرد و در راستای پیشرفت ایران عزیز خواهیم کوشید.
 
وی در پایان افزود: ایران در سطح بین‌المللی در مقام دون جهان قرار دارد و داشتن عنوان نایب ‌قهرمانی مقامی است که نباید به آسانی آن را از دست داد، بلکه باید تلاش کرد و مدال زرین رقابت‌ها را نیز به نام ایران ثبت کرد و به این ترتیب باعث درخشیدن نام ایران در عرصه‌ی بین‌الملل شویم؛ بازیکنان کبدی‌کار ایرانی از این پتانسیل برخوردارند و با کمی تلاش و حمایت مسئولین می‌توانند بر سکوی قهرمانی تکیه زنند.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: سعیدی ، کبدی ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار