توزیع بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار محصول فرهنگی میان مسافران نوروزی

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از بهره مندی ۱۴۷ هزار و ۷۳ نفر از خدمات ایستگاه های سلامت این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  دکتر وحید قبادی دانا در تشریح آخرین خدمات ارائه شده سازمان جوانان گفت: در ۸ روز گذشته و با تلاش اعضای جوان این سازمان یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۹۵۳ نفر از مسافران نوروزی برای دریافت خدمات متنوع فرهنگی و امدادی با خودروهای شخصی به پایگاه‌های این سازمان در سراسر کشور مراجعه کرده‌اند.

قبادی دانا ادامه داد: همچنین در مدت زمان یاد شده ۱۳۰ هزار و ۹۶ نفر نیز به پایگاه‌های سیار این سازمان مراجعه کرده‌اند.

به گفته وی در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی امسال تا کنون، ۱۸۴ هزار و ۶۲۴ نفر از خیمه های نماز این سازمان استفاده کرده و ۱۳۷ هزار و ۸۳۲ نفر نیز به فضاهای دوستدار کودک سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مراجعه کرده‌اند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر همچنین افزود: تا کنون ۳ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۹۱۸ قلم فرهنگی از قبیل نقشه راه‌ها، معرفی جاذبه‌های گردشگری و تفریحی، نکات ایمنی و امدادی و شناسایی مناطق پرخطر و حادثه خیز در بین مسافران نوروزی جاده ها و مسیرهای ورودی به شهرهای کشور توزیع شده است.

قبادی دانا تعداد اعضای جوان مشارکت کننده در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی سازمان جوانان هلال احمر را ۲۲ هزار و ۳۲۰ نفر در هر روز عنوان کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: توزیع ، محصول ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار