همکاری کمیته امداد امام خمینی ( ره ) با 40 کشور جهان

معاون هماهنگی امور بین الملل کمیته امداد امام خمینی(ره)گفت:این نهاد مردمی در 7 کشور دفتر نمایندگی و با بیش از 40 کشور جهان نیز تعامل و همکاری دارد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد محمدی فرد در دیدار با رئیس اتحادیه زنان مسلمان روسیه و تاتارستان افزود:طبق آموزه های قرآن کریم و احادیث و روایات، توجه به نیازمندان و ضرورت رسیدگی به امور آنان برهیچ مسلمانی پوشیده نبوده و شامل مرزهای جغرافیایی نمی شود.

وی تصریح کرد:این نهاد مردمی، ارتباط بسیار نزدیکی با دولتها در کشورهای هدف دارد و معتقد است سازمانهای خیریه در عرصه بین المللی باید امور بشردوستانه را صادقانه و بدون توجه به ملیت، مذهب و نژاد به پیش ببرند و در خدمت نیازمندان و محرومان باشند.

محمدی فرد اظهار داشت:کمیته امداد امام خمینی(ره) با نگاه حفظ عزت و کرامت انسانی به خانواده های تحت حمایت نگریسته و تمام تلاش خود را معطوف به توانمندسازی خانواده های آسیب پذیر و بدون سرپرست قرار داده است.

معاون هماهنگی امور بین الملل کمیته امداد امام (ره) تاکید کرد: این نهاد مردمی در حوزه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار دارای تجربیات ارزشمندی بوده و آمادگی دارد این تجریبات را در اختیار اتحادیه زنان مسلمان روسیه و تاتارستان قرار دهد.

محمدی فرد در پایان خواستار حضور فعال و مشارکت تمامی خیران و فعالان بین المللی جهت هم افزایی در میان تمامی NGOها و خیریه ها شد.

در این دیدار خانم نانله ژیگانشینا، رئیس اتحادیه زنان مسلمان روسیه و تاتارستان ضمن اظهار خرسندی جهت آشنایی با فعالیتهای کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: در کشور روسیه دین اسلام با نگاه مثبت، سازنده و موفق ارزیابی می شود.

وی خواستار گسترش تعاملات و همکاریهای بیشتر میان کمیته امداد امام (ره) و اتحادیه زنان مسلمان روسیه شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: همکاری ، کمیته ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار