" رضا عطاران" با " گل های 79" نوروزی شد

"رضا عطاران" نویسنده و کارگردان تلویزیون و سینما در سال 79 با نوشته مجموعه طنز " گل های 79" شکوفه های لبخند را بر روی لبان مخاطبان آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران قبلا گفتیم که نوروز عرصه خوبی برای خود نمایی و نمایش آثار کارگردانان حرفه ای تلویزیون بوده است اما اینکه تعدادی از کارگردانان صاحب نام هم به نوروز اهمیت دهند اتفاقی بود که شاید با علاقه مرضیه برومند به ساخت سریال نوروزی شد زمانی که نام مرضیه برومند به عنوان کارگردان سریال " در شهر آقای نیکبخت" مطرح شد خیلی ها با توجه به سابقه کارگردانی منحصر به فرد برومند در سریال نوروز 80 را به چشم دیگری نگاه کردند اتفاقا همین هم شد و همکاری مشترک مسعود کرامتی و مرضیه برومند در کارگردانی متونی که فرهاد توحیدی و مینو فرشچی نوشته بودند در کنار بازی های فرخ لقا هوشمند، امیرحسین صدیق، مریم سعادت، بهروز بقایی، رامین ناصر نصیر، لیلی رشیدی و کیومرث ملک مطیعی جواب داد و یک سریال نوروزی جذاب روی آنتن شبکه یک رفت.

از سوی دیگر شبکه دو با سریال " معجزه ازدواج" به کارگردانی علیرضا خمسه و تهیه کنندگی محمد صدری داستان ازدواج دختری که پنج خواهر بزرگتر از خود دارد را به تصویر کشید بازی علیرضا خمسه، الهام حمیدی، افسانه آزاد، ابراهیم آبادی، مرتضی ضرابی و پوراندخت مهین هم به جذابیت این سریال کمک کرد.

" گل های 79" و " سلام تهران" از دیگر مجموعه های طنز بودند که از شبکه سه و تهران روی آنتن رفت و مهران غفوریان، کارگردان و رضا عطاران، ارژنگ امیر فضلی و جواد رضویان نویسندگان مجموعه " گل های 79" بودن که بازی نمایش های طنز روی دوش حمید لولایی، جواد رضویان و شهاب عباسی و... بود .

گروه سلام تهران هم به نسبت سالهای گذشته با تهیه کنندگی محمد صالحیان و کارگردانی هوشنگ هدایتی و بازی محمد نصر، داوود منفرد، محمد خواجوی حضور را در عرصه نمایش های شاد و سر گرم کننده نوروزی به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عطاران ، سینما ، کارگردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار