بر اساس آمارستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران؛

حوادث رانندگی در 5 روز نخست سال جدید افزایش یافت

با فرا رسیدن سال جدید و ایام نوروز ، از جمله حوادثی که در این روزها در گوشه و کنار پایتخت رخ می دهد و در حال افزایش نیز است، حوادث ناشی از تصادفات رانندگی است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  بر اساس آمار اعلام شده از سوی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، در 5 روز آغاز سال 93 در میان انواع حوادث هر روزه ی تهران بزرگ، حوادث رانندگی به شدت رو به افزایش گذاشت به طوری که از روز اول فروردین امسال روند افزایشی آن شروع شد.

این آمار نشان می دهد که از روز جمعه اول فروردین ماه تا سه شنبه 5 فروردین ماه امسال(1393) به ترتیب 5، 8، 9، 13و 9 مورد تصادف رانندگی به وقوع پیوسته است. البته این آمار مربوط به حوادثی است که به اطلاع سازمان آتش نشانی رسیده و آتش نشانان عملیات امدادرسانی آن را انجام داده اند، قطعا آمار واقعی فراتر از این رقم است.

این در حالی است که در طول گذشته به طور متوسط در هر شبانه روز، حوادث رانندگی 5 تا 8 مورد بوده است که در این گونه حوادث نیروهای عملیاتی این سازمان برای امدادرسانی به سرنشینان حادثه دیده و همچنین جلوگیری از تصادفات دیگر بسرعت در محل حادثه حضور یافته و اقدام به نجات و خارج کردن مصدومین از میان خودروهای تصادفی می نمایند تا سریع به مراکز درمانی انتقال یابند.

طبق این آمار، در جریان 44 مورد حادثه رانندگی در طول 5 روز اول امسال، متاسفانه یک نفر مرد جان خود را از دست داده و 39 نفر شامل 22 مرد و 17 زن مجروح شده اند که همگی به بیمارستان انتقال یافته اند.

کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران به شهروندان و رانندگان توصیه می کند با توجه به خلوتی معابر، خیابان ها و بزرگراه ها احتیاط لازم را در نظر گرفته و همواره با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا حادثه ای متوجه آنان نشود.

انتهای پیام/



برچسب ها: حوادث ، رانندگی ، سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار