خدمات رسانی به 3500 مسافر طی 5 روز اول نوروز در منطقه 6

در پنج روز اول فروردین بیش از 3 هزار و 500 نفر از مسافران نوروزی از خدمات غرفه های راهنمای مسافران شهرداری منطقه 6 بهر مند شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،حبیب الله غفوری معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه  از برپایی 4 ایستگاه اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی در میدان ولیعصر(عج) ، پایانه بیهقی (میدان آرژانتین) ، پارک لاله و پل گیشا خبر داد.

به گفته وی این غرفه ها از صبح روز 29 اسفند خدمات رسانی خود را به مسافران نورورز اغاز کرده اند و طی5 روز اول تعطیلات نورورزی بیش از 3500 نفر از مسافران از خدمات این غرفه ها که توسط اعضای خانه شهریاران جوان منطقه راهبری می شود  بهره مند شده اند.

به گفته غفوری از دیگر برنامه های این غرفه ها می توان به حضور طلاب جوان و پاسخگویی به مسائل شرعی و مشاوره مذهبی ، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی ، انجام تست قند خون و فشار خون به صورت رایگان اشاره کرد.همچنین توزیع نقشه تهران و منطقه ، تهران کارت ، بروشورهای فرهنگی اجتماعی و بلیط نیم بهای سینما و ثبت نام جهت تورهای گردشگری از برنامه های روتین غرفه هاست.این در حالیست که در روز دوم فروردین توزیع گسترده گل و شکلات بین مسافران در پارک سوار بیهقی صورت گرفت.

انتهای پیام/


    

برچسب ها: خدمات ، نوروز ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار