فریبا: فوتبال باشگاهی در سال 92 فاقد بار فنی بوده است

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: فوتبال باشگاه‌های ایران در سال 92 فاقد بار فنی بوده به گونه‌ای که جذاب نبوده و شاهد کاهش حضور تماشاگران به استادیوم‌ها بوده‌ایم.

بهتاش فریبا درباره عملکرد فوتبال در سال 92 در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بنده عملکرد فوتبال در سالی که سپری شد به دو بخش فوتبال ملی و فوتبال باشگاهی طبقه بندی می‌کنم زیرا هر یک عملکرد متفاوتی را در ذهن مخاطب ایجاد کردند.  
 
وی در ادامه افزود: به طور کلی فوتبال ایران فاقد ساختار شخصیتی است و تا زمانی که برنامه‌ریزی وارد فوتبال نشود و هدفمند پیش نرود نمی‌توان از عملکرد آن‌ راضی بود.
 
فریبا در ادامه به تشریح عملکرد فوتبال باشگاهی پرداخت و تصریح کرد: متاسفانه فوتبال باشگاهی ما که لیگ برتر را شامل می‌شود چنگی به دل نزد و عملکرد خوبی را به نمایش نگذاشت زیرا زمانی عملکرد فوتبال در سطح باشگاهی خوب می‌شود که بازیکنان سازی شود و به لحاظ تحویل بازیکن به تیم ملی خروجی مثبتی داشته باشد.  
 
کارشناس فوتبال کشورمان به بازی‌های انجام شده لیگ برتر اشاره کرد و اظهار داشت: به طور قطع قضاوت ما درباره بازی‌هایی است که از تلویزیون پخش شد باید بگویم بازی‌های انجام شده در لیگ برتر فاقد بار فنی بوده و زمانی که هواداران به استادیوم می‌آمدند بازی هیچ هیجانی نداشت.  
 
وی تصریح کرد: در گذشته حدود 10 الی 12 بازی به لحاظ هیجان و بار فنی خود بهترین بازی‌های لیگ محسوب می‌شدند ولی اکنون نمی‌توان بازی را یافت که در آن هیجان و فنی وجود داشته باشد و این نکات نیز بر روحیه تماشاگران هم تاثیر منفی می‌گذارد.
 
رافت سپس به عملکرد تیم فوتبال ملی اشاره کرد و افزود: در مورد بازی‌ تیم ملی باید بگویم که تیم ملی فوتبال کشورمان به خصوص در بازی‌های اخیر خود با ارائه بازی‌های خوب و هدفمند توانست به جام جهانی راه پیدا کند.  
 
فریبا در پایان خاطر نشان کرد: نتیجه گرایی هدف فوتبال ما بوده است ولی تیم‌‌ها به هیچ وجه بازی زیبایی را به نمایش نگذاشته‌اند و به طور قطع به زیبا بازی کردن امتیاز نمی‌دهند بلکه این نتیجه است که در برگیرنده امتیاز است.

انتهای پیام/
برچسب ها: فریبا ، فوتبال ، کارشناس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار