نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی:

دانش آموزان در سال ۹۳ جهاد علمی، معنوی و فرهنگی را تقویت کنند

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان طی پیام نوروزی، دانش آموزان را به سالی پر از مجاهدت مخلصانه، ارتباط مومنانه، تلاش علمی فرهنگی و انقلابی دعوت کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با فرارسیدن سال 93 در پیامی نوشت: سال 92 که سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بود با فراز و نشیب‌هایش گذشت سالی که در حماسه بزرگ انتخابات 24 خرداد و حضور کم‌نظیر مردم عزیزمان در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر اقتدار نظام اسلامی و پیوند امام و امت را جلوه‌گر ساخت.

در حماسه اقتصادی اگرچه تاخیر داشته‌ایم اما ابلاغ سیاست‌های مقاومتی از سوی رهبر عزیزمان جانی تازه را به این جریان دمید و امید است که سال جدید، سال تقویت حرکت بالنده همگان به ویژه نسل انقلاب به سوی قله‌های پیشرفت و عدالت باشد.

شایسته است شما سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بهره‌مندی از رهنمودها و پیام‌های رهبر فرزانه انقلاب در سال جدید و با مطالعه فراز و فرودهای سال 92 آموزه‌ها و عبرت‌های سال گذشته را مرور کرده و چراغ راهی را برای آینده حرکت مقدستان برافروزید.

در ادامه این پیام آمده است: سنگر انجمن‌های اسلامی مدارس قرارگاه‌های نیروسازی و برنامه‌های جریان‌ساز را به سه خصیصه معرفت ناب و زلال، نشاط و بهجت معنوی و تلاش آگاهانه و خردمندانه مزین سازید و جلسات و محافل خود را در هر سطوح این تشکل انقلابی بر محور گفتمان ولایت فقیه که ترجمان عینی اسلام ناب محمدی است سامان دهید.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانش ، جهاد ، تقویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار