شهردار منطقه 20 با سه خانواده معظم شهید این منطقه دیدار کرد

شهردار منطقه 20 در آستانه سال نو و در راستای دیدار با خانواده معظم شهدا و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دلجویی از خانواده آنان با خانواده شهیدان سلیمی، شهیدان فاتحی و شهید ظهیری دیدار کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران 20 منصور کتانباف شهردار منطقه در دومین روز از سال جدید به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر با خانواده برادران شهید علی و محمد سلیمی، برادران شهید محمد- ابراهیم و غلامرضا فاتحی و شهید عباس ظهیری دیدار کرد.

در این دیدارها که قائم مقام شهردار، جانشین معاون فرهنگی اجتماعی ، دبیر کارگروه مدیریت شهری شهرری، رئیس حراست و  مسئول ایثارگران منطقه نیز حضور داشتند کتانباف ضمن قدردانی از رشادت و جوانمردی دلیرمردان راه حق و حقیقت و صبر و شکیبایی خانواده آنان با اهدای لوح تقدیر و هدایا از خانواده این شهدای گرانقدر تقدیر کرد.

در این دیدار کتانباف با تاکید بر اینکه شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب‌اسلامی ایران ، تکریم و پاسداشت خانواده معظم شهدا جزو وظایف اصلی مسئولان و خدمتگزاران مردم و انقلاب است گفت: حضور در جمع خانواده معظم شهدا موجب شادابی روح می شود و رسیدگی به امور این عزیزان افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمتگزاری انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهردار ، معظم ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار