سمنان/

حرکت قطارها در راه آهن شمالشرق به حالت عادی برگشت

مدیرکل راه آهن شمال شرق گفت : بعد از حادثه خارج شدن قطار مشهد - تهران از خط ، با اقدامات انجام شده تردد ریلی بعد از گذشت حدود 3 ساعت به حالت عادی برگشت.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ،مدیرکل راه آهن شمال شرق با اشاره به اینکه در این حادثه ، قطار از خط خارج شده و واژگونی رخ نداده است ،گفت : این حادثه بامداد یکشنبه در حدفاصل 110 کیلومتری شاهرود در ایستگاه بکران رخ داد که منجر به خارج شدن پنج واگن از ریل شد.
وی با بیان اینکه علت وقوع حادثه توسط کارشناسان اداره کل راه آهن شمال شرق در دست بررسی است، خاطر نشان کرد : همه 400 مسافر این قطار در ساعت 7 و 45 دقیقه صبح با واگن های سالم همین قطار و همچنین قطار محلی مشهد – شاهرود به مقصد اعزام شدند.
مدیرکل راه آهن شمال شرق همچنین با اشاره به تردد روزانه حدود 88 رام قطار مسافربری از این محور گفت: روزانه بالغ بر 40 هزار مسافر از این مسیر ترانزیت می شوند.
تاوپور تصریح کرد : در حال حاضر با بازسازی ریل ، مسیر قطارها باز شد و تردد آنها به حالت عادی برگشت.
از زمان وقوع این حادثه کلیه دستگاه های ذیربط شهرستان شاهرود از جمله هلال احمر در محل حاضر و بلافاصله دو تیم امداد و نجات جاده ای از پایگاه های بین شهری هلال احمر میامی و ری آباد نیز به منطقه اعزام شدند وپنج نفر از مسافران به صورت سرپایی مداوا شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.