عباسعلی: ترافیک کاری زیادی در سال 93 دارم

کاراته‌کاي وزن 68 کیلوگرم در آسیا گفت: سال 92 برایم سال پرباری بود و همینطور یک سال پر تجربه را سپری کردم اما سال 93 سال پر ترافیکی است و قطعا باید این سال را به نحوی شایسته تر به پایان برسانیم.

حمیده عباسعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  در خصوص عملکرد خود در سال 92 و نتایج کسب شده‌اش گفت: سال 92 برای من سال پرباری بود در عین اینکه مسابقات زیادی را تجربه کردم ولی نتایج خوبی و موفق به کسب آن شدم برایم بسیار خوب و دلچسب بود.
 
 در اولین مسابقات سال 92 پیکاری های کشورهای اسلامی در اندونزی بوده و شرکت کردم که در بخش کویته انفرادی اول شدن و در بخش تیمی مقام  دوم را به دست آوردیم حریف اصلی ما در این رقابت‌ها ترکیه و مصر بودند ک در وزن من مصر بعد از من ایستاد و دوم شد ولی در کومیته  تیمی قوی تر از ما ظاهر شدند و مقام اول را بدست آوردند ترکیه حریف قابلی بود با این حال در هر دو بخش انفرادی و تیمی دوم  شد.
 
وی افزود: مسابقات کام بت گیمز، مسابقاتی بود ک در سن پطرزبورگ روسیه انجام شده در آن جا با حریفان قدرتمندی دیدار کردیم. قهرمان قاره ها بودند و همینطور نفرات اول و دوم و سوم  جهان این مسابقات پیکارهایی  جذاب و دیدنی بود که بهترین‌ها و قدرت‌مندترینها در آن شرکت کردند در این مسابقات من فقط 3 بازی انجام دادم حریفانم ایتالیایی، نیوزلند و تونس بودند از نیوزلند و ایتالیا شکست خوردم و با تونس مساوی کردم بعد از این مسابقات، رقابتهای آسیایی امارات را داشتیم که در آنجا برای نخستین بار ایران  در مجموع اول شد، هم در بخش تیمی و هم در بخش انفرادی، این مسابقات برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار بود حریفانی چون چین، ژاپن، چین تایپه، حریفانی صاحب نام بودند که من در فینال با ژاپن مسابقه دادم و این حریف سرسخت را شکست دادم  حریفی که نفر سوم جهان بود و در؟ اول شده بود.
 
وی اضافه کرد: بعد از این پیکارها مسابقات جایزه بزرگ امارات بوده که من عضو تیم الاهلی بودم( لوژیونر) که توی این مسابقات تیم الاهلی اول شد اما من متاسفانه در برابر حریف سوئدی شکست خوردیم البته نه اینکه به لحاظ توانایی در برابر این حریف کم داشته باشم من برای نخستین بار بود که لوژیونر می شوم و از لحاظ روحی بسیار  تحت فشار بودم و آمادگی خوبی اصلا نداشتم با این حال در همین مسابقات بود که یکی از باشگاه های کویت از من  دعوت کرد که در مسابقات جام باشگاه های آسیا که اولین دورش در کویت برگزار شد با این تیم همکاری کنم، این پیشنهاد را پذیرفتم و  در  این مسابقات اول شدم.
 
 عباسعلی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ریزی برای سال 93 دارد، گفت: در سال 93 اولین برنامه ای که دارم یک اردوی مشترک با کشور ترکیه است که فروردین ماه در این کشور برگزار می شود بعد از آن هم مسابقات جام بوسفور ترکیه  را داریم که مسابقات  خیلی معتبری  است و کشورهای مطرحی در این مسابقات شرکت می کنند سپس در همان کشور ترکیه من به همراه دوست خوبم پگاه زنگنه در رقابتهای اسپورت آکورد شرکت می کنیم که البته در این مسابقات  نفرات اول و  دوم قاره ها را دعوت کردند که من و پگاه از آسیا دعوت شده ایم.
 
من در سال 93 تنها تمرکز مسابقات آسیایی اینچوآن و جهانی آلمان است و در تلاشم که مقام اولی این مسابقات را به نام خود ثبت کنم.
 
 حال که فرد شناخته شده ایی در وزن خود در آسیا هستیم، کارم مشکل تر از قبل است بنابراین برنامه ریزی کنم و حضور بهتر و شایسته تر از قبل را در این مسابقات داشته باشم.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار